×
×

داریوش ارجمند خادم حرم امام رضا (ع) شد

  • کد نوشته: 318884
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۸ام آبان ۱۳۹۸
  • ۰
  • داریوش ارجمند خادم حرم امام رضا (ع) شد

  • به گزارش خبرنگار حج و زیارت و وقف خبرگزاری فارس؛ داریوش ارجمند هنرمند سینما و تلویزیون شب شهادت امام رضا (ع) با حضور در برنامه کبوترانه شبکه سه ضمن بیان خاطراتی از دوران حضورش در مشهد مقدس خادمی آستان علی‌بن موسی‌الرضا (ع) بزرگترین آرزویش بیان کرد.

    پس از این برنامه حجت‌الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی با درخواست خادمی داریوش ارجمند موافقت کرد و حکم و نشان خادمی آستان امام هشتم بزودی به این هنرمند ارزشی اعطا می‌شود.

    طعم رحمت امام رضا (ع) چشیده‌ام

    داریوش ارجمند در برنامه کبوترانه اظهار کرد: برای توصیف مکارم امام رضا(ع) باید صفات جدیدی به کار برده شود. من طعم رحمت این امام بزرگوار را چشیده‌ام، شاید هیچ فردی به اندازه من از الطاف امام هشتم(ع) بهره‌مند نشده باشد.

    امام رضا(ع) شرفی به من بخشیده است که در کشورهای دیگر هم آثارش را دیده‌ام

    وی ادامه داد: روزی که به مشهد آمدم هیچ چیزی نداشتم، اما امروز که در محضر امام رضا(ع) هستم همه من را به عنوان نوکر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و غلام جد بزرگوار ایشان امیرالمومنین علی بن بی طالب(ع) می‌شناسند. امام رضا(ع) شرفی به من بخشیده است که در کشورهای دیگر هم آثارش را دیده‌ام.

    خادمی حرم علی بن موسی الرضا (ع) بزرگترین آرزوی من است

    این بازیگر سرشناس سینمای ایران بیان کرد: در دوران دانشجویی در آستان قدس رضوی استخدام شده بودم و به عنوان کارمند رسمی آستان قدس فعالیت داشتم و ارادت به امام رضا (ع) را از پدرم آموختم که او هم ۳۰ سال در بیمارستان امام رضا (ع) مشغول به فعالیت بود. زمانی که کارمند آستان قدس بودم ۷ نایب التولیه آستان قدس را دیدم، اما هیچ کدام حکم خادمی افتخاری امام رضا(ع) را به من ندادند، امروز آرزو دارم این توفیق نصیبم شود.

    ارجمند با بیان اینکه در دوران جوانی تفریح من این بود که به حرم بیایم، عنوان کرد: امام رضا (ع) هر چه در طول زندگی از ایشان درخواست کرده‌ام به من داده است.

    به گزارش فارس؛ چندی پیش داریوش ارجمند در گفت‌وگویی ضمن بیان خاطراتش از دکتر شریعتی گفته‌ بود: شریعتی ما را تشویق می‌کرد تا در جلسات سخنرانی آیت‌الله خامنه‌ای شرکت کنیم و تأکید می‌کرد: «در مسجد کرامت یک روحانی جوانی است به نام سیدعلی خامنه‌ای. بروید پای صحبتش بنشینید ببینید چه می‌گوید.» از آن زمان در زندگی تحت تأثیر دو «علی» بودم؛ «علی خامنه‌ای و علی شریعتی».

    ایفای نقش مالک اشتر در سریال امام علی (ع) و حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در سریال مسافر ری از این بازیگر سینما و تلویزیون چهره‌ای بین‌المللی ساخته است.

    https://musiceiranian.ir/?p=318884
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *