×
×

این قطعه شنیدنی را در ادامه دانلود کنید

  • کد نوشته: 30878
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۴ام اسفند ۱۳۹۱
  • ۰
  • علی شوکت که در سالن ایوان شمس تهران به روی صحنه خواهد رفت، قطعه شنیدنی «عشق یا عادت» را به دوستدارانش در سایت موسیقی ایرانیان تقدیم کرد. در ادامه این قطعه شنیدنی را با اجازه صاحب اثر دانلود کنید

    این قطعه شنیدنی را در ادامه دانلود کنید
  • 45835_537988572890074_4110734_nموسیقی ایرانیان – سودا مولائی: علی شوکت که در سالن ایوان شمس تهران به روی صحنه خواهد رفت، قطعه شنیدنی «عشق یا عادت» را به دوستدارانش در سایت موسیقی ایرانیان تقدیم کرد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، شوکت که سال گذشته اولین آلبوم خود را با نام «بیست شهریور» وارد بازار موسیقی کشور کرد، این بار در تاریخ ۱۸ اسفند ماه سال جاری در سالن ایوان شمس شهر تهران به دیدار دوستدارانش می‌رود و به همین بهانه قطعه شنیدنی «عشق یا عادت» که قبلا در آلبوم «بیست شهریور» منتشر شده بود، به مخاطبین خود در سایت موسیقی ایرانیان تقدیم کرد که خوانندگی، ترانه سرایی، آهنگسازی، تنظیم و میکس و مسترینگ این قطعه توسط علی شوکت انجام شده است.

    همچنین قرار بر این است این خواننده در کنسرت پیش روی خود، قطعات «من و تو»، «اولین نگاه»، «خورشید و ماه»، «نبودنم کنارت»، «مامان من»، «برنده و بازنده»، «عشق یا عادت»، «نمی‌دونی» و «نمی‌ری از یادم» را به همراه سه قطعه جدید «شب‌های بی‌رویا»، «حرف بزن با من» و «من اینجام» اجرا کند که مخاطبین فضای جدیدی از اجرای زنده را تجربه خواهند کرد.

    لازم به ذکر است که این کنسرت به سرپرستی هادی کیانی برگزار خواهد شد و شهرام مویدی، شایان مجیدی، آرمین صفار و بهزاد اشعاری به عنوان نوازنده‌های گروه، علی شوکت را در این اجرا همراهی خواهند کرد.

    علاقه مندان برای تهیه بلبیط برای این کنسرت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

    از اینجا می توانید عکسهای مبعث فدایی از تمرینات گروه شوکت را برای برگزاری کنسرت مشاهده نمایید.

    در ادامه می توانید قطعه «عشق یا عادت» را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان دانلود نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=30878
       
    برچسب ها علی شوکت

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *