×
×

با حمایت موسسه خیریه «پیام امید»

  • کد نوشته: 30861
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۴ام اسفند ۱۳۹۱
  • ۵ دیدگاه
  • علی لهراسبی خواننده مطرح موسیقی پاپ ایران تک آهنگ «ستاره دنباله دار» را در حمایت از محرومین و نیازمندان جامعه منتشر کرد.

    با حمایت موسسه خیریه «پیام امید»
  • e3356e65موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: علی لهراسبی خواننده مطرح موسیقی پاپ ایران تک آهنگ «ستاره دنباله دار» را در حمایت از محرومین و نیازمندان جامعه منتشر کرد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این قطعه شنیدنی که با ترانه‌ای از حدیث دهقان، آهنگسازی حسین قربان‌پور و تنظیم شهاب اکبری منتشر شده، برای حمایت از محرومین و نیازمندان جامعه به فرزندان بی‌سرپرست تحت پوشش موسسه خیریه پیام امید تقدیم شده است.

    موسسه خیریه پیام امید، یک نهاد غیر انتفاعی است که در زمینه کمک رسانی به محرومین و نیازمندان جامعه فعالیت می‌نماید و هم اکنون با تحت پوشش قرار دادن بالغ بر ۲۰۰ نفر سعی خویش را معطوف به تسهیل شرایط زندگی و بهبود مستمر مسیر پیش روی این عزیزان دارد و این کار از طریق توجه به نیازهای غذایی، دارویی، رفاهی، مسکن، اشتغالزایی و آموزشی این عزیزان انجام می‌پذیرد. موسسه پیام امید هر ساله برای معرفی فعالیت‌های خیرخواهانه خود به مردم و همچنین جمع آوری کمک‌های مردمی، اقدام به برگزاری بازارچه هائی می‌نماید که همواره با استقبال شایان توجه نیکوکاران و عموم مردم روبرو بوده است و امسال نیز در راستای اهداف خیرخواهانه و انسان دوستانه خود و با توجه به موفقیت بازارچه‌های سال‌های گذشته، موسسه پیام امید درصدد است تا «دوازدهمین جشنواره خیریه» خود را در تاریخ ۱۷ تا ۱۹ اسفندماه در فرهنگسرای اندیشه برگزار نماید که در این مسیر همواره هنرمندان طراز اول و محبوب کشور در کنار این موسسه بوده‌اند و تا حد امکان یاری نموده‌اند.

    https://musiceiranian.ir/?p=30861
       
    برچسب ها علی لهراسبی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *