×
×

تیپ متفاوت بهنوش طباطبایی جنجال به پا کرد

  • کد نوشته: 308127
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۸ام مهر ۱۳۹۸
  • ۰
  • تیپ متفاوت بهنوش طباطبایی جنجال به پا کرد!

  • تفاوت پوشش بهنوش طباطبایی در اکران فیلم «ماجرای نیمروز: رد خون» در مشهد و تهران حاشیه‌ساز شد؛ طوری که این بازیگر را وادار به واکنش کرد.

    بهنوش طباطبایی در عکس‌العملی به این ماجرا نوشت: از زمانى که فیلمنامه (ماجراى نیمروز رد خون) را میخواندم تا روزهاى فیلمبردارى که با درد کاراکترهاى فیلم همه ما درد میکشیدیم، همواره به این اندیشیده ام که این همه بحران که از سر گذراندیم، این همه خون و جان و تن نازنین که رفت تا ما در شان نام یک انسان ایرانى زندگى کنیم چه به ما آموخت؟

    همه میدانیم که آنها که از همه چیزشان گذشتند و رفتند با این آرزو راهى ملکوت شدند که نسلهاى بعدى این سرزمین در کنار هم در صلح و آرامش وصفا زندگى کنند…اما…!

    باید با خودمان رو در بایستى را کنار بگذاریم. واى که گمشده من و تو امروز همان صلح، آرامش و صفا و صداقت است که پاکترین جوانهاى این مرز و بوم برایش جان دادند…

    اصلا انگار که آفتاب هر روز صبح با خودش براى ما عصبانیت، کینه مى آورد! ما چرا… ما کِى اینطور شدیم؟

    ما یعنى خود ما مردم! ما چرا جاى هم تصمیم میگیریم؟ ما چرا فکر میکنیم همه باید مثل ما باشند؟ ما چرا فکر میکنیم جاى خداوند نشسته ایم؟ ما چرا فکر میکنیم همه باید در خدمت ما باشند؟ و واى اگر نباشند و قدرتکى در اختیار ما باشد….! اصلا ما چرا قاضى شده ایم؟ کاش آرام بگیریم…

    این پست بازتاب‌های زیادی داشت. عده‌ای به بهنوش طباطبایی حق دادند و گروهی هم نظر دیگری داشتند. در ادامه نظرات این دو طیف آمده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=308127
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *