×
×

نیم میلیارد دلار برای خرید امتیاز سریالی که یک بار پخش شده

  • کد نوشته: 304604
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۸ام شهریور ۱۳۹۸
  • ۰
  • نیم میلیارد دلار برای خرید امتیاز سریالی که یک بار پخش شده

  • غول‌های بزرگ دنیای استریم ویدئو از نتفلیکس گرفته تا اچ‌بی‌آو مکس رقابت نفس‌گیری را برای خرید امتیاز سریال‌های محبوب و قدیمی شروع کرده‌اند. رقابتی که مبالغ پیشنهادی در آن نجومی است.

    سریال‌های قدیمی و پرطرفدار از محصولات محبوب کمپانی‌های بزرگی مثل نتفلیکس هستند. این شرکت‌های برای خرید امتیاز آن‌ها حاضرند چند صد میلیون دلار بپردازند.

    در نمونه‌های تازه،‌ اچ‌بی‌او مکس امتیاز سریال «بیگ‌بنگ تئوری» را به قیمت ۵۰۰ میلیون دلار خریداری کرد. نتفلیکس هم برای امتیاز سریال «ساینفلد» ۵۰۰ میلیون دلار پرداخت.

    رقابت در این بازار چنان داغ شده است که نتفلیکس امتیاز پخش دو سریال محبوب در پلتفرم خود را به رقبا باخت. سریال «فرندز» که مدت‌ها از برنامه‌های محبوب نتفلیکس بود به اچ‌بی‌او مکس می‌رود که حاضر شد برای امتیاز پخش آن ۴۲۵ میلیون دلار بپردازد.

    تمام این موارد در حالی است که رقابت هر روز در بازار «VOD» داغ‌تر می‌شود و رقبای جدید مثل سرویس «پیکاک» از شبکه ان‌بی‌سی‌یونیورسال یا سرویس جدید شرکت اپل از راه می‌رسند.

    https://musiceiranian.ir/?p=304604
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *