×
×

عکس شادمان فلور نظری در هلند

  • کد نوشته: 299459
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۱ام شهریور ۱۳۹۸
  • ۰
  • عکس شادمان فلور نظری در هلند

  • فلور نظری با انتشار این عکس نوشت:

    اگر روزی توانستیم به ستایش علف های هرز و گل های خودرو برآییم، تا رستگاری راهی نخواهیم داشت.
    اگر روزی توانستیم برگی کوچک و ساده را دست به دست بگردانیم و چنان ببویمش که گویی اکسیر حیات است، با فرشتگان محشور خواهیم شد.
    اگر برای تماشای گل های ریز و پنهان لابه لای بوته ها به خاک سجده بردیم، نَفَس مان حق خواهد شد و دعایمان به آسمان خواهد رسید.
    اگر برای زندگی کفشدوزک ها و پروانه ها و کرم ها چنان نگران بودیم که گویی آنها همان مایند، به بهشت خواهیم رفت و خدای بخشنده مهربان را نه در آخرت که در همین دنیا ملاقات خواهیم کرد. ?عرفان نظر آهاری
    به احترام تمام آدمهایی که اینطور هستند کلاه از سر بر می دارم و سپاس می گویم ، سپاس بخاطر تو که انسانی عکس مربوط به دو سال پیش ، هلند باغ گلها
    نمایی از پارک کوکنهوف در هلند
    کوکنهوف (به هلندی: Keukenhof) یا باغ اروپا، یکی از پارک‌های دیدنی کشور هلند در نزدیک شهرهای لیسه و لایدن است که هر ساله با آغاز بهار (در اول فرودین) به مدت ۲ ماه بازگشایی می‌شود معمولاً از ۲۲ مارس تا ۲۰ مه این مجموعه باز است و در آن هزاران لاله رنگی از انواع مختلف به نمایش در می‌آید. در این دوماه حدود ۷۰۰ هزار نفر از این باغ بازدید می‌کنند. هر سال ۷ میلیون پیاز لاله در محوطه‌ای به وسعت ۳۲ هکتار کاشته می‌شوند که پس از شکفتن گل‌ها این پارک منظره‌ای بدیع را می‌یابد.

    https://musiceiranian.ir/?p=299459
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *