×
×

گزارش از نشست نمایش موزیکال «قحطی نور» با حضور امین حیایی

  • کد نوشته: 29884
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۸ام بهمن ۱۳۹۱
  • ۱ دیدگاه
  • «امین حیایی» کارگردان نمایش موزیکال «قحطی نور»با بیان اینکه هنرمندان باید همدیگر را حمایت کنند، گفت: تئاتر، موسیقی، تلویزیون، سینما همه یک خانواده هستیم و باید تلاش کنیم افسوس شغل یکدیگر را نخوریم .  نشست خبری نمایش موزیکال «امین حیایی» صبح امروز در تالار وحدت با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. * نمایش موزیکال «قحطی […]

  • «امین حیایی» کارگردان نمایش موزیکال «قحطی نور»با بیان اینکه هنرمندان باید همدیگر را حمایت کنند، گفت: تئاتر، موسیقی، تلویزیون، سینما همه یک خانواده هستیم و باید تلاش کنیم افسوس شغل یکدیگر را نخوریم .

     نشست خبری نمایش موزیکال «امین حیایی» صبح امروز در تالار وحدت با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

    * نمایش موزیکال «قحطی نور» برای رسیدن به خداوند و آرامش درونی است

    حیایی در این نشست اظهار داشت: ۹ ماه تلاش برای ارائه این نمایش موزیکال صورت گرفته است که با تلفیق سه هنر نمایش، موسیقی و تئاتر امیدوارم بتوانم پیام صلح را به جهانیان برسانم.

    وی با اشاره به اینکه ارائه این نمایش موزیکال دارای برگشت مالی برای وی نیست، گفت: در این نمایش موزیکال تلاش کرده‌ام تا ضیافت خداوندی را به بهترین شکل انجام دهم و گروهی از مردم را که در اوج ظلمت و تاریکی به سر می‌برند را برای لحظه‌ای به نور خداوندی و آرامش درونی آشنا کنم.

    * من بازیگر هستم و به سیاست کاری ندارم

    وی با بیان اینکه از یک گروه کاملا حرفه‌ای برای ارائه کار خود بهره برده است، گفت: من برای اجرای این نمایش ابتدا سال میلاد را مدنظر داشتم ولی زمانی که کار تالار وحدت را مشاهده کردم این فضا را پسندیده‌ام.

    وی در پاسخ به سؤالی که چرا شما کارهای ارزشی را انجام می‌دهید، گفت: شاید سر فیلم قلاده‌های طلا مردم بپرسند چرا در این فیلم بازی کرده‌ام من نقش اکشن را دوست دارم ما بازیگر هستیم و سیاست‌ها به ما ربطی ندارد و ما به این مقوله وارد نمی‌شویم. با این قدم‌هایی که برای ارائه این کار برداشته‌ام خداوند پشتم بوده و کارم را با اعتبار پیش می‌برم نه با رابطه. از سوی دیگر اگر در فیلمی من نقش دزد و یا معتاد را بازی می‌کنم به این مفهوم نیست که من واقعا معتاد و یا دزد هستم.

    * نمایش قحطی نور بدون اسپانسر به روی صحنه می‌رود

    حیایی تصریح کرد: در طول این چند ماه فقط سه بار تمرین داشتیم و یک بار اجرای اختصاصی و آن هم برای حمایت اسپانسر بود که متأسفانه از این موضوع هم بی‌بهره ماندیم. من تمام تلاشم را انجام دادم تا راهی به سوی نور خداوندی دیده شود من با این کار نمی‌خواهم بگویم که کارگردان و یا بازیگر تئاتر هستیم من همان امین حیایی هستم که به این خاطر الگوی خیلی از افراد شده‌ام و باید از خیلی چیزها که دوست دارم بگذرم. مسئولان فرهنگی تنها در صدور مجوز و در اختیار قرار دادن تالار وحدت با ما هم همکاری داشتند.

    * بلیت نمایش قحطی نور روزهای شنبه به صورت نیم‌بها ارائه می‌شود

    حیایی با بیان اینکه نمایش موزیکال قحطی نور از سوم تا دوازه اسفند‌ماه در ۱۸ اجرا به روی صحنه خواهد رفت، گفت: فروش بلیت‌های این برنامه از ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان تعیین شده است که روزهای شنبه به صورت نیم‌بها در نظر گرفته شده است تا همه بتوانند استفاده کنند.

    وی با اشاره به غیبت حامد بهداد در همکاری با این گروه گفت: آقای بهداد قرار بود با ترانه‌ای از گروه دارکوب که پیام‌آور شادی است برای ما برنامه اجرا کند که متاسفانه با تداخل دیگر برنامه‌های وی از همکاری با ما بازماند.

    * ۱۸۵ میلیون تومان دست‌مزد موسیقی «قحطی نور»

    در فیلم قلاده‌های طلا من فقط صد میلیون تومان دریافت کرده‌ام و آن را هم صرف هزینه‌های زندگی‌ام کردم. این بازیگر عرصه سینما خاطر نشان کرد: مبلغ ۱۸۵ میلیون تومان دست‌مزد موسیقی ما می‌شود که هزینه‌های گروه نمایش حرفه‌ای و تبلیغات کار را باید به آن افزود که این‌ها با صدور چک از سوی من انجام پذیرفته است .

    * افسوس شغل یکدیگر را نخوریم و همدیگر را حمایت کنیم

    وی با بیان اینکه هنرمندان همدیگر را حمایت کنند، گفت: تئاتر، موسیقی، تلویزیون، سینما همه یک خانواده هستیم و باید تلاش کنیم تا با سیاست از یکدیگر جدا نشویم و افسوس شغل یکدیگر را نخوریم و همدیگر را مورد حمایت قرار دهیم.

    حیایی در پاسخ به این سؤال که چگونه موضوع این نمایش برای وی تداعی شده است، گفت: من با طی کردن ۸ ساعت راه در فضای کویر که من، ستاره و تاریکی بودیم خلوتی دست داد تا راحت‌تر با خداوند گفت‌و گو کرد خداوند دریچه‌ای از نور را به من داد که مشام گل محمدی را در آن حس کردم. اجرای قطعه «لحظه دیدار» به خاطر همین لحظه شکل گرفت.

    * اتریش نخستین گزینه نمایش قحطی نور شد

    وی با بیان اینکه نمایش موزیکال قطعی نور در خارج از کشور هم به روی صحنه خواهد رفت، گفت: اتریش یکی از گزینه‌های خارجی برای ما است که دکوراسیون آن همانند تالار وحدت است.

    به گزارش فارس؛ بلیت‌های نمایش موزیکال قحطی نور از سوی سامانه سی‌گذر از ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

    https://musiceiranian.ir/?p=29884
       
    برچسب ها امین حیایی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *