×
×

در روز آخر بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر

  • کد نوشته: 29545
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۳ام بهمن ۱۳۹۱
  • ۱ دیدگاه
  • در آخرین روز از بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، دوشنبه ۳۰ بهمن ماه، ارکستر سمفونیک تهران در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت.

    در روز آخر بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر
  • urlموسیقی ایرانیان: در آخرین روز از بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، دوشنبه ۳۰ بهمن ماه، ارکستر سمفونیک تهران در ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت.

    به گزارش ستاد خبری بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، این ارکستر به رهبری نادر مرتضی‌پور، همراه با گروه کر به رهبری رازمیک اوحانیان برنامه خود را در دو قسمت اجرا خواهد کرد.

    در بخش اول آن قطعاتی از آهنگسازان معروفی همانند «اورتور کوریولان» اثر بتهوون، «دو کنسرتو برای ویلن و ویلا» از ماکس بروخ، اپرای «پنس ایگور» اثرالکساندر برودین، «کارمینا بورانا» از کارل ارف و «لزگینکا» از خاچاطوریان و «کنسرتو فلوت» از سسیل شامیناد اجرا خواهد شد. در بخش دوم کنسرت قطعات «خاک مهرآیین» اثر علی اکبر قربانی به همراه قطعه «تبریز در مه» ساخته شده حسین فاضل و «خوشه چین» از استاد روح الله خالقی به خوانندگی سالار عقیلی اجرا خواهد شد.

     گفتنی است که در این دوره از اجرای ارکستر سمفونیک تهران، سالار عقیلی به عنوان خواننده مهمان این ارکستر را همراهی خواهد کرد.

    علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این کنسرت می‌توانند به دو صورت اینترنتی و گیشه‌ای اقدام کنند. برای تهیه بلیت به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت www.sigozar.com و یا مراجعه به مراکزی مثل سورنا (۴۴۶۹۷۹۰۵)، اکسیر نوین (۵-۲۲۰۹۷۹۷۲)، دل پخش (۸۸۷۲۷۰۴۶)، دنیا (۲۲۷۴۷۶۱۶)، آوای باران (۸۸۵۰۴۳۶۳)، دارینوش (۲۲۰۰۰۴۰۰)، موزیک گالری (۸۸۰۸۵۴۵)، تالار وحدت (۶۶۷۵۷۵۰۵)، پرشیا (۸۳۸۸۰)، کافه کهن (۸۸۵۹۲۷۷۱)، پاز (۲۲۵۸۷۸۴۶)، سیاه سفید (۶۶۹۵۲۴۹۷ و ۶۶۹۷۱۶۰۳)، هرمس (۲۲۲۲۳۵۸۵) بلیت مورد نظر خود را تهیه کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=29545
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *