×
×

احسان خواجه امیری، محسن یگانه، فرزاد فرزین و مازیار فلاحی

  • کد نوشته: 29456
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۱ام بهمن ۱۳۹۱
  • ۱۵ دیدگاه
  • احسان خواجه امیری، محسن یگانه، فرزاد فرزین و مازیار فلاحی این چهار خواننده مطرح موسیقی پاپ ایران در دو شب متوالی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به دیدار دوستدارانشان می‌روند.

    احسان خواجه امیری، محسن یگانه، فرزاد فرزین و مازیار فلاحی
  • nnnموسیقی ایرانیان – سودا مولائی: ستاره‌های موسیقی پاپ در دو شب متوالی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به دیدار دوستدارانشان می‌روند.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این اجرا‌ها توسط شرکت فرهنگی و هنری ققنوس برگزار خواهد شد و قرار بر این است در تاریخ جمعه ۴ اسفند ماه ابتدا در سانس اول (ساعت ۱۸:۳۰) احسان خواجه امیری به روی صحنه برود و سپس فرزاد فرزین برگزار کننده سانس پایانی (ساعت ۲۱:۳۰) اجرای ۴ اسفند ماه باشد.

    در تاریخ شنبه ۵ اسفند ماه نیز در ابتدای کار و در سانس نخست (ساعت ۱۸:۳۰) مازیار فلاحی عاشقانه‌هایش را اجرا می‌کند و پس از وی محسن یگانه است که در سانس دوم (ساعت ۲۱:۳۰) با اجرای آلبوم «حباب» به دیدار دوستدارانش در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران می‌رود.

    لازم به ذکر است که احسان خواجه امیری، محسن یگانه، فرزاد فرزین و مازیار فلاحی این چهار خواننده مطرح موسیقی پاپ ایران در بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر نیز به روی صحنه خواهند رفت.

    علاقه مندان برای تهیه بلیط برای این اجرا‌ها می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=29456
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *