×
×

قربانی حریق خزان را به آهنگسازی علیزاده در وین روی صحنه برد

  • کد نوشته: 29318
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۸ام بهمن ۱۳۹۱
  • ۲ دیدگاه
  • کنسرت بزرگ «حریق خزان» با صدای علیرضا قربانی، آهنگسازی مهیار علیزاده و استقبال چشمگیر مخاطبین در شهر وین اتریش برگزار شد. در ادامه می توانید عکسهای اختصاصی موسیقی ایرانیان از این کنسرت را ببینید.

    قربانی حریق خزان را به آهنگسازی علیزاده در وین روی صحنه برد
  • موسیقی ایرانیان – ابراهیم مولائی: کنسرت بزرگ «حریق خزان» با صدای علیرضا قربانی، آهنگسازی مهیار علیزاده و استقبال چشمگیر مخاطبین در شهر وین اتریش برگزار شد.

    علیزاده آهنگساز آلبوم متفاوت «حریق خزان» با اعلام این خبر، درباره این کنسرت گفت: «در تاریخ ۱۳ بهمن ماه سال جاری (اول فبریه ۲۰۱۳) آلبوم «حریق خزان» و قطعات جدیدی که ساخته‌‌ام را با صدای علیرضا قربانی و همراهی گروه «موسیقی هنری ایران»، ارکستر «تهران وین» و گروه کر به رهبری ایمان خمر، در شهر وین اتریش روی صحنه بردیم.»

    وی در ادامه صحبت‌‌هایش و درباره آلبوم «حریق خزان» که در این برنامه اجرا شد، توضیح داد و افزود: «این اثر ارکسترال، ملودی محور و شامل اشعار نو از شاعرانی چون فریدون مشیری و هوشنگ ابتهاج است. همچنین در قطعات جدید از اشعار شاعرانی چون مهدی اخوان ثالث، احمدشاملو و شاعر جوان و آتیه دار سیاوش خاکسار بهره برده‌ام.»

    این آهنگساز خاطرنشان کرد: «همچنان در تلاشم مرزهای موسیقی ایران را در حد توانم گسترش دهم، معمولا اهل شعار دادن نیستم ولی فاصله زیاد است و باید این فاصله‌ها را کم کنیم. منظورم تفاوت در کیفیت موسیقی امروز ما و موسیقی جدی اروپاست. تفاوت از همه نوع، از فاصله در نوازندگی، آهنگسازی و رهبری تا جنس ساز و آکوستیک و رفتارهای حرفه‌ای.»

    لازم به ذکر است که کنسرت «حریق خزان» به آهنگسازی مهیار علیزاده در داخل ایران هم به روی صحنه خواهد رفت.

    در ادامه می توانید عکسهای اختصاصی موسیقی ایرانیان از این کنسرت را ببینید.

    https://musiceiranian.ir/?p=29318
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *