×
×

در گفتگو با ستاد خبری جشنواره

  • کد نوشته: 29234
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۶ام بهمن ۱۳۹۱
  • ۰
  • ما در کشورمان نوازندگان جوان، با استعداد و تحصیل کرده ای داریم که به واقع بسیاری از آنها چیزی از بهترین نوازندگان اروپایی کم ندارند و مهمترین انتظار ما از مسئولان جشنواره موسیقی فجر کشف این استعدادها و حمایت از این سرمایه های کشورمان است . کیاوش صاحب نسق سرپرست گروه«نوفه»که در بخش جنبی جشنواره […]

    در گفتگو با ستاد خبری جشنواره
  • khabarما در کشورمان نوازندگان جوان، با استعداد و تحصیل کرده ای داریم که به واقع بسیاری از آنها چیزی از بهترین نوازندگان اروپایی کم ندارند و مهمترین انتظار ما از مسئولان جشنواره موسیقی فجر کشف این استعدادها و حمایت از این سرمایه های کشورمان است .

    کیاوش صاحب نسق سرپرست گروه«نوفه»که در بخش جنبی جشنواره بیست و هشتم به روی صحنه می رود  ، در گفتگو با ستاد خبری بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر گفت: ارکستر مجلسی«نوفه» را دی ماه ۱۳۹۱ با این هدف پایه گذاری کردم که گروهی از بهترین نوازندگان جوان و با استعداد موسیقی کلاسیک را دور یکدیگر جمع کنم تا هم به معرفی و پرورش این استعدادها بپردازم و هم آثار خوب آهنگسازان کشورمان توسط گروهی توانمند اجرا شود.

    این آهنگساز در ادامه افزود: ما در کشورمان نوازندگان جوان، با استعداد و تحصیل کرده ای داریم که به واقع بسیاری از آنها چیزی از بهترین نوازندگان اروپایی کم ندارند و مهمترین انتظار ما از مسئولان جشنواره موسیقی فجر کشف این استعدادها و حمایت از این سرمایه های کشورمان است.

    وی همچنین تصریح کرد: ارکستر مجلسی«نوفه» شامل گروهی مستعد از این نوازندگان است که در بیست و هشتمین جشنواره و در روز ۲۵ بهمن در تالار رودکی قطعاتی از ساخته های من را مانند«نمیدان»، «آوایی»، «ندانستگی»، «ورن»، «دیو هوس»، «مرغ آمین»، «نسوش» و «آناست» اجرا خواهند کرد.

    این موسیقیدان ادامه داد: اعضای ارکستر مجلسی نوفه را تینا جامه گری(ویلن)، پریسا پیرزاده(ویلن)، آتنا زنگنه(ویلنسل)، نگار نوراد(ویلن)، نیایش جواهری(پیانو)، مهرداد غلامی(فلوت)، ژابیز و گلریز سربخش(سلیست های ویلنسل و ویلن)، فرزان فرنیا، ارسلان امیر احمدی، انوشا مصطفایی و ارغوان ملک محمدی(اعضای گروه پرکاشن) تشکیل می دهند.

    ارکستر مجلسی نوفه به سرپرستی کیاوش صاحب نسق  ۲۵ بهمن ماه ساعت ۲۱  در بخش جنبی بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در تالار وحدت به روی صحنه می رود.

    https://musiceiranian.ir/?p=29234
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *