×
×

کیانوش غریب پور، عنوان کرد

  • کد نوشته: 29104
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۴ام بهمن ۱۳۹۱
  • ۰
  • موسیقی ایرانیان: با وجود محدودیت ها برای استفاده از نشانه های تاثیر گذار موسیقی،سعی کرده ام پوستر جشنواره موسیقی فجر تکراری نباشد تا بتواند با مخاطبان ارتباط برقرار کند. کیانوش غریب پور، طراح پوستر بیست و هشتیمن جشنواره بین المللی موسیقی فجر در گفت وگو با ستاد خبری جشنواره موسیقی فجر اعلام کرد: طراحان گرافیک […]

    کیانوش غریب پور، عنوان کرد
  • khabarموسیقی ایرانیان: با وجود محدودیت ها برای استفاده از نشانه های تاثیر گذار موسیقی،سعی کرده ام پوستر جشنواره موسیقی فجر تکراری نباشد تا بتواند با مخاطبان ارتباط برقرار کند.

    کیانوش غریب پور، طراح پوستر بیست و هشتیمن جشنواره بین المللی موسیقی فجر در گفت وگو با ستاد خبری جشنواره موسیقی فجر اعلام کرد: طراحان گرافیک به دلیل محدودیت استفاده از نشان های موسیقی بیشتر از اشکال سازها یا نت استفاده می کنند که این روند منجر به تکراری شدن پوسترهای موسیقی به مرور زمان شده است.

    وی افزود: با این حال من سعی کرده ام از این نشانه های تکراری استفاده نکنم تا پوستر این دوره از جشنواره موسیقی فجر جذاب تر به نظر برسد.

    غریب پور ادامه داد: پوستر جشنواره موسیقی فجر به گونه ای طراحی شده است که هیچ سازی مشخص نیست اما در عین حال از همه سازهای ارکستر بزرگ به صورت یک شکل واحد استفاده شده است.

    این هنرمند تصریح کرد: اولین چیزی که در یک جشنواره به چشم می خورد، پوستر آن است؛ به همین دلیل طراحی پوستر جشنواره موسیقی فجر با توجه به همان محدودیت ها بسیار دشوار است و امیدورام که جامعه موسیقی از این پوستر استقبال کنند.

    این گرافیست  که طراحی پوسترهای سال گذشته  جشنواره موسیقی فجر را  نیز انجام داده است، درباره این جشنواره خاطرنشان کرد: ما نمی توانیم جشنواره موسیقی فجر را از  تمام فضا ها و اتفاقاتی موسیقایی که در طول سال رخ می دهد،  مستثنی کنیم؛ چرا که جشنواره یک نماد کلی از تمام این رویدادها به شمار می آید ؛ یعنی اگر در طول سال اتفاق بزرگ موسیقی رخ داده باشد می توانیم انتظار داشته باشیم که در جشنواره نیز شاهد یک تحول بزرگ باشیم.

    بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ۲۵ بهمن ماه لغایت ۱ اسفندماه به دبیری حسن ریاحی در تهران و ۴ استان ایران برگزار می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=29104
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *