×
×

از موسیقی ایرانیان دانلود کنید

  • کد نوشته: 28966
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۲ام بهمن ۱۳۹۱
  • ۰
  • قطعه «چرا من رو نمی‌بینی؟» نام تک قطعه‌ای است که به تازگی با صدای امیر بیات (فرزند استاد اسدالله بیات) منتشر شده است. در ادامه از موسیقی ایرانیان دانلود کنید

    از موسیقی ایرانیان دانلود کنید
  • tnموسیقی ایرانیان ـ لیا شیرازی: قطعه «چرا من رو نمی‌بینی؟» نام تک قطعه‌ای است که به تازگی با صدای امیر بیات (فرزند استاد اسدالله بیات) منتشر شده است.

    ترانه این اثر را علی فروزان سروده و ساخت موسیقی آن بر عهده شاندیز مهرآبادی بوده است، این اثر یکی از قطعات آلبوم «رویای من» است که به عنوان اولین تجربه هنری امیر بیات در عرصه خوانندگی به زودی عرضه خواهد شد.

    امیر بیات در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایرانیان درباره این آلبوم توضیح داد و گفت: «آلبومی که فعلا نام «رویای من» را برای آن انتخاب کرده‌ایم و در حال حاضر، مراحل انتهایی ضبط آن را طی می‌کنیم، دارای ۹ قطعه به نام‌های «تنها نرو»، «حرفی ندارم»، «شک نکن»، «کوچه»، «رویای تو»، «برزخ»، «تکرار»، «اتفاق ساده» و «حس عجیب» است که ترانه‌های آن توسط علی فروزان، مسعود اسماعیلی، صابر قدیمی، حسین مومن کیایی و زهرا زواره‌ای سروده شده‌اند».

    وی ادامه داد: «ساخت موسیقی این آلبوم بر عهده شاندیز مهرآبادی بوده است و محمد احمدی نیز در کنار آهنگسازی و تنظیم دو قطعه، عهده‌دار مدیریت هنری و میکس و مسترینگ تمامی قطعات آلبوم است. در این اثر هنرمندانی همچون میثم مروستی، علیرضا حقیقی، فیروز ویسانلو و احسان اخگراندوز (گیتار کلاسیک)، ایمان جعفری (کلارینت)، محمد احمدی (گیتار الکتریک)، شاندیز مهرآبادی (پیانو) و سپهر ارشاد (ویلون) به عنوان نوازنده حضور داشته‌اند.»
    گفتنی ست، امیر بیات که تحصیلکرده رشته کامپیو‌تر است، از شانزده سالگی آموختن ساز گیتار را نزد استاد افشین باقرپور آغاز و سپس رو به یادگیری تنظیم و آهنگسازی نزد استاد علی روشن می‌آورد.

    در ادامه می توانید قطعه «چرا من رو نمی‌بینی؟» را از سایت موسیقی ایرانیان دانلود کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=28966
       
    برچسب ها امیر بیات

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *