×
×

دیدگاه خود را درباره این کلیپ در ادامه ثبت کنید…

  • کد نوشته: 28477
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۶ام بهمن ۱۳۹۱
  • ۲۳ دیدگاه
  • بهرام رادان بازیگر شناخته شدهٔ سینمای ایران که چندی پیش اولین تجربهٔ موسیقایی خود با نام «روی دیگر The Other Side» را راهی بازار کرده بود، اولین کلیپ تصویری‌اش را با عنوان «جیغ» منتشر کرد. در ادامه از طریق سایت موسیقی ایرانیان آنلاین ببینید و دریافت کنید

    دیدگاه خود را درباره این کلیپ در ادامه ثبت کنید…
  • موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: بهرام رادان بازیگر شناخته شدهٔ سینمای ایران که چندی پیش اولین تجربهٔ موسیقایی خود با نام «روی دیگر The Other Side» را راهی بازار کرده بود، اولین کلیپ تصویری‌اش را با عنوان «جیغ» از طریق سایت رسمی خود منتشر کرد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این کلیپ پرهزینه که توسط رضا بهرامی‌نژاد کارگردانی شده، اجرای ویژه و نویی دارد که تماشای آن را به اهالی هنر توصیه می‌کنیم، ترانهٔ قطعه «جیغ» را اندیشه فولادوند سروده و ساخت موسیقی و تنظیم آن را کیوان هنرمند بر عهده داشته است.

    آلبوم «روی دیگر» از ۱۲ قطعه تشکیل شده، ۹ قطعه به زبان فارسی و ۳ قطعه دیگر به زبان انگلیسی ضبط شده است، آهنگسازی و تنظیم قطعات این آلبوم توسط کیوان هنرمند انجام داشته و تهیه کنندگی این اثر هم به عهده خود بهرام رادان بوده و با سرمایه گذاری وی و مهدی معزی «روی دیگر» تولید شده است.

    در ادامه می‌توانید کلیپ تصویری‌ «جیغ» را از طریق سایت موسیقی ایرانیان به صورت آنلاین ببینید و در صورت تمایل با کیفیت بالا دانلود نمایید.

    [wp-jw-player src=”http://musiceiranian.ir/images/news-pic/2013/01/Jigh.flv” ]

     

     بهرام رادان چگونه خواننده شد؟ / ۱۰ سال ۲۷ اتفاق / اینفوگرافیک:

    https://musiceiranian.ir/?p=28477
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *