×
×

با ترانه‌ای از روزبه بمانی، آهنگ و تنظیم محسن چاوشی

  • کد نوشته: 28242
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲ام بهمن ۱۳۹۱
  • ۱۶ دیدگاه
  • محسن چاوشی و فرزاد فرزین دو خواننده مطرح موسیقی پاپ ایران برای تولید قطعهٔ «واسه آبروی مردمت بجنگ» با یکدیگر همکاری کردند که این قطعه به عنوان تیتراژ برنامه تلویزیونی «پشت صحنه» از دیروز یکشنبه اول بهمن‌ماه، هر شب به جز پنج‌شنبه و جمعه روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

    با ترانه‌ای از روزبه بمانی، آهنگ و تنظیم محسن چاوشی
  • موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: محسن چاوشی و فرزاد فرزین دو خواننده مطرح موسیقی پاپ ایران برای تولید قطعهٔ «واسه آبروی مردمت بجنگ» با یکدیگر همکاری کردند که این قطعه به عنوان تیتراژ برنامه تلویزیونی «پشت صحنه» از دیروز یکشنبه اول بهمن‌ماه، هر شب به جز پنج‌شنبه و جمعه روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

    این برنامه را احسان علیخانی تهیه‌کنندگی و اجرا می‌کند و در آن به پشت صحنه زندگی قهرمانان المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن پرداخته خواهد شد که قهرمانان ورزشی در این برنامه با خانواده‌هایشان حاضر می‌شوند و از پشت صحنه زندگی ورزشیشان که منجر به قهرمانی آن‌ها شده، می‌گویند.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، پس از گذشت مدت‌ها از آخرین همکاری مشترک محسن چاوشی و فرزاد فرزین، این دو خواننده در همکاری‌ای جدید، قطعهٔ دو صدایی «واسه آبروی مردمت بجنگ» را با ترانه‌ای از روزبه بمانی، آهنگ و تنظیم محسن چاوشی در قالب یک تیتراژ منتشر کرده اند.

    لازم به ذکر است که ضبط موسیقی این قطعه در استدیو ۱۰۳ انجام شده و آرش پاکزاد کار میکس و مسترینگ را برعهده داشته است.

    در ادامه می توانید قطعه دو صدایی محسن چاوشی و فرزاد فرزین را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان دریافت کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=28242
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *