×
×

سیدجواد هاشمی «آهوی پیشونی سفید» را سریال می‌کند

  • کد نوشته: 281454
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۶ام تیر ۱۳۹۸
  • ۰
  • سیدجواد هاشمی «آهوی پیشونی سفید» را سریال می‌کند

    سیدجواد هاشمی «آهوی پیشونی سفید» را سریال می‌کند
  • سیدجواد هاشمی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون در حوزه تولیدات کودک و نوجوان درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: من اخیراً پیشنهاد ساخت سریال انیمیشن «پیشونی سفید» را به تلویزیون دادم و درباره آن صحبت‌های مقدماتی با مدیران داشته‌ام.

    وی که به تازگی پروانه ساخت فیلم سینمایی «تورنادو» را هم دریافت کرده، درباره ساخت سریال براساس سه‌گانه سینمایی خود در تلویزیون گفت: زمانی برندها از تلویزیون به سینما منتقل می‌شدند مثل «کلاه قرمزی» و یا «مدرسه موش‌ها» و حالا می‌توان این رویکرد را برعکس کرد چون آثاری در سینما داریم که مورد استقبال گرفته‌اند و می‌توانیم همین آثار را در تلویزیون هم بسازیم.

    هاشمی در ادامه با اشاره به نبود بودجه و تاثیر آن بر حوزه کودک و تعطیل شدن برنامه‌هایی مثل «محله گل و بلبل» اضافه کرد: هرچقدر با ساخت برنامه به کودکان بیشتر توجه شود باز هم کم است، تنها «محله گل و بلبل» کافی نیست و کارهای ترکیبی از این دست در حوزه کودک بیشتر باید ساخته شود. با این حال کسر بودجه تلویزیون روی بخش کودک هم اثر گذاشته است و به نظر می‌آید تلویزیون در سال‌های اخیر برای تولیداتش بودجه نداشته است.

    هاشمی اضافه کرد: این معضل کم توجهی به کودکان نه فقط در تلویزیون که در سینما هم وجود دارد و فعلاً بچه‌ها در حاشیه هستند.

    وی در پایان گفت: تلویزیون شاید به زعم مسئولانش دارد پوست‌اندازی می‌کند و تغییر رویه و سلیقه می‌دهد. در جشنواره پویانمایی شنیدیم که تلویزیون حدود ۲۵ درصد تولیدات پویانمایی را افزایش داده و به این ترتیب به این بخش توجهی خاص داشته و این امیدوارکننده است.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=281454
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *