×
×

کنسرت اوهام در راه است

  • کد نوشته: 27803
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۵ام دی ۱۳۹۱
  • ۰
  • جلسات ضبط موسیقی تیتراژ برنامه تلویزیونی «سپید پر رنگ» که از اول بهمن ماه از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد، در روزهای گذشته در استودیو ادامه پیدا کرده و شهرام شعرباف مشغول ضبط آخرین پارت‌های این آهنگ است

    کنسرت اوهام در راه است
  • موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: برنامه تلویزیونی «سپید پر رنگ» با موسیقی شهرام شعرباف به روی آنتن شبکه دوم سیما می‌رود.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، جلسات ضبط موسیقی تیتراژ برنامه تلویزیونی «سپید پر رنگ» که از اول بهمن ماه از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد، در روزهای گذشته در استودیو ادامه پیدا کرده و شهرام شعرباف مشغول ضبط آخرین پارت‌های این آهنگ است.

    شعرباف درباره این تیتراژ در صفحه شخصی خود نوشته است: «نسخه‌ای که هم اکنون برای تیتراژ آماده می‌شود ۲ دقیقه است ولی نسخه اصلی این آهنگ حدود ۴ دقیقه بوده و ماه آینده در سایت رسمی اوهام منتشر خواهد شد. نوازندگی کلیه ساز‌ها را خودم انجام داده و سامان وندادی عزیز در این آهنگ تار و کمانچه نواخته است، جالبه بدانید به دلیل کمبود وقت و اقامت سامان در شهر ساری، پارت‌های کمانچه از راه دور و با تبادل فایل‌ها ضبط و ارسال شدند، دوستان در مورد کنسرت اوهام در اسفند ماه سوال کرده بودند. بله دوستان، اوهام در اسفند ماه در تهران کنسرت خواهد داشت که مراحل اداری کنسرت در حال طی شدن بوده و به محض قطعی شدن تاریخ در نظر گرفته شده، اعلام و خبر رسانی خواهد شد.»

    در ادامه می‌توانید عکسهای امیرحسین درفشه از مراحل ضبط موسیقی تیتراژ برنامه تلویزیونی «سپید پر رنگ» را از موسیقی ایرانیان ببینید.

    https://musiceiranian.ir/?p=27803
       
    برچسب ها شهرام شعرباف

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *