×
×

اختصاصی از موسیقی ایرانیان ببینید و دریافت کنید

  • کد نوشته: 27059
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۹ام دی ۱۳۹۱
  • ۱۰ دیدگاه
  • ویدئو کلیپ تصنیف «پریچهره» به خوانندگی سینا سرلک از طریق سایت موسیقی ایرانیان منتشر شد. در ادامه می‌توانید این قطعه تصویری را اختصاصی به صورت آنلاین از طریق سایت موسیقی ایرانیان مشاهده نمایید و در صورت تمایل با کیفیت بالا دانلود نمایید.

    اختصاصی از موسیقی ایرانیان ببینید و دریافت کنید
  • موسیقی ایرانیان – ابراهیم مولائی: ویدئو کلیپ تصنیف «پریچهره» به خوانندگی سینا سرلک از طریق سایت موسیقی ایرانیان منتشر شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این قطعه تصویری از آلبومی به همین نام با آواز «سینا سرلک» و آهنگ‌سازی «پیمان خازنی» که توسط «انتشارات باربد» در سال ۱۳۸۹ منتشر شد، انتخاب شده است.

    تصنیف پریچهره در مایهٔ شوشتری ساخته شده و به وسیله پویان رمضانی تنظیم شده است، همچنین شعر این قطعه از سروده‌های محسن شاهرودی است.

    «پریچهره» به آهنگ‌سازی پیمان خازنی در چهارچوب موسیقی دستگاهی و با هدف برقراری تعادل میان تکنیک و احساس، آهنگ‌سازی شده است که این آلبوم دارای ساختاری روان است، یعنی روند ملودیک آن ساده، اما دارای چهارچوبی قوی و مستحکم می‌باشد.

    در ادامه می‌توانید ویدئو کلیپ «پریچهره» را اختصاصی به صورت آنلاین از طریق سایت موسیقی ایرانیان مشاهده نمایید و در صورت تمایل با کیفیت بالا دریافت نمایید.

    مشاهده آنلاین با کیفیت مناسب (حجم ۲۷ مگابایت):

    [wp-jw-player src=”http://musiceiranian.ir/download/video/9110/Sina Sarlak-EyParichehreh-Musiceiranian.FLV” ]

    https://musiceiranian.ir/?p=27059
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *