×
×

این خواننده طی یادداشتی عنوان کرد؛

  • کد نوشته: 26958
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۶ام دی ۱۳۹۱
  • ۹ دیدگاه
  • سهراب پاکزاد خواننده جوانی که محرم امسال هم با همراهی بنیامین بهادری دو ویدئو کلیپ برای ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) منتشر کرد، در تازه ترین فعالیت خود دست به قلم شده و در واکنش به برنامه های شب یلدای تلویزیون، یادداشتی انتقادی نگاشته و در اختیار سایت موسیقی ایرانیان قرار داده که آن را در ادامه می توانید بخوانید.

    این خواننده طی یادداشتی عنوان کرد؛
  • موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: سهراب پاکزاد خواننده جوانی که محرم امسال هم با همراهی بنیامین بهادری دو ویدئو کلیپ برای ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) منتشر کرد، در تازه ترین فعالیت خود دست به قلم شده و در واکنش به برنامه های شب یلدای تلویزیون، یادداشتی انتقادی نگاشته و در اختیار سایت موسیقی ایرانیان قرار داده که آن را در ادامه می توانید بخوانید.

    سهراب پاکزاد:

    « ای کاش قدر جشن های باستانی مان را بیشتر می دانستیم…

    ای کاش کمی شاد بودن را بلد بودیم…

    ای کاش…

    شب یلدا امسال در حالی گذشت که خیلی از مردم دنیا با خرافه مرگ زمین در ترس و اضطراب بودند، در این طرف کره خاکی اما بودند مردمانی که به دلیل تاریخ دیرینه و تمدنی  چند هزار ساله، شب اول زمستان را به تبعیت از سنت نیاکان خود جشن گرفتند. اما ای کاش تلویزیون هم با برنامه هایش به شاد شدن محافل مردم کمک می کرد. احسان علیخانی عزیز شب یلدای امسال از شبکه سه مهمان خانه های ما بود و همه انتظار یک برنامه شاد و پر انرژی از این مجری خوب کشورمان داشتیم اما متاسفانه در این ویژه برنامه چیزی جز غم و اشک نصیب مخاطب نشد. انگار احسان همچنان در فضای «ماه عسل» باقی مانده بود و نمی خواست از آن فضای غم آلود خارج شود، غافل از اینکه آن شب، یکی از جشن های بزرگ و سنتی ایرانیان بود و مردم در جمع های گرم خود به یک برنامه شاد نیاز  داشتند. یکی از آیتم های خوب این برنامه، آیتمی بود که دوربین تلویزیون به آسایشگاه کهریزک رفته بود و با پدر و مادرهای ایرانی و دوست داشتنی گفت و گو شده بود اما بعد از این آیتم بود که جریان اشک در برنامه آغاز شد و تا انتهای برنامه به صورت متوالی شاهد بغض مجری و مهمان هایش بودیم.  از طرفی دو خواننده مهمان این برنامه بودند که با حضور در این برنامه همه انتظار داشتند جو شادی را به خانه های مردم تزریق کنند اما هر دو با خواندن آهنگ های غمگین باعث شدند همان جو قبلی در برنامه ادامه پیدا کند.

    از شبکه سه بگذریم، بقیه شبکه ها هم برنامه هایی نه چندان شاد برای شب یلدا تدارک دیده بودند. انشالله از این پس شاهد همراهی تلویزیون با شادی های مردم باشیم. فارغ از اینکه چطور می توان مخاطب را پای تلویزیون نشاند، باید به این نکته مهم توجه داشت، در روزهایی که وضعیت اقتصادی و معیشتی جامعه چندان به سامان نیست و مردم با مشکلات و غم و غصه های زیادی رو به رو هستند، این توقع بیش از هر زمان دیگری از رسانه ملی وجود دارد که با ساخت برنامه های شاد و مفرح، به نشاط و بالا رفتن روحیه جامعه کمک کند.»

    https://musiceiranian.ir/?p=26958
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *