×
×

آلبوم رقص در تاریکی از مهدی بهمنش منتشر شد

  • کد نوشته: 269117
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۲۵ام خرداد ۱۳۹۸
  • ۰
  • رقص در تاریکی نام اثریست ساخته مهدی بهمنش که در فضایی از موسیقی پاپ و در قالب۱۱ قطعه بی کلام، با آهنگسازی و نوازندگی این هنرمند به اجرا در آمده است.

    آلبوم رقص در تاریکی از مهدی بهمنش منتشر شد
  • آلبوم رقص در تاریکی به آهنگسازی و نوازندگی مهدی بهمنش، توسط این هنرمند راهی بازار موسیقی شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، رقص در تاریکی نام اثریست ساخته مهدی بهمنش که در فضایی از موسیقی پاپ و در قالب۱۱ قطعه بی کلام به عناوین «وداع تلخ»، «حس برفی»، «آرمانشهر۱»، «ساحل رویا»، «رقص در تاریکی»، «بارانا»، «ردپای عشق»، «کوچه اقاقیا»، «در مسیر باد»، «آرمانشهر۲» و «سرخوش»، به اجرا در آمده است.

    در اجرای این قطعات بهمنش از سازهای پیانو، هارمونیکا و گیتار استفاده کرده است. اثر در استودیو آواشباهنگ و استودیو ۲۴ به ضبط رسیده و میکس و مستر آن را اشکان نجاتی انجام داده است. همچنین مرتضی زمانیان (صدابردار) و مهناز ویجویه (گرافیست)، دیگر عوامل و دست اندرکاران مجموعه هستند.

    نام این اثر از آهنگ شماره پنج آن گرفته شده و آهنگهای شماره دو و ده برای فیلم آرمانشهر به کارگردانی مهدی قربانی ساخته شده که در جشنواره‌های زیادی حضور داشته و نامزد دریافت جایزه شده است.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی پاپ رقص در تاریکی از مهدی بهمنش، راهی بازار موسیقی شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اوجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=269117
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *