×
×

فراخوان جذب نوازندگان گیتار برای ارکستر آنسامبل بزرگ تهران

  • کد نوشته: 268876
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۱ام خرداد ۱۳۹۸
  • ۰
  • ارکستر آنسامبل بزرگ تهران به مدیریت کارینا کیمیایی (نوازنده گیتار کلاسیک)، با هدف تشکیل بزرگترین ارکستر گیتار کلاسیک در ایران ، فراخوان جذب نوازندگان سازهای ایرانی را منتشر کرد. به گزارش ایلنا، ارکستر آنسامبل بزرگ تهران به منظور ایجاد فضایی با سطح کیفی بالا در موسیقی، ماندگاری گیتار کلاسیک در ایران، همچنین اجرای قطعات موسیقی […]

    فراخوان جذب نوازندگان گیتار برای ارکستر آنسامبل بزرگ تهران
  • ارکستر آنسامبل بزرگ تهران به مدیریت کارینا کیمیایی (نوازنده گیتار کلاسیک)، با هدف تشکیل بزرگترین ارکستر گیتار کلاسیک در ایران ، فراخوان جذب نوازندگان سازهای ایرانی را منتشر کرد.

    به گزارش ایلنا، ارکستر آنسامبل بزرگ تهران به منظور ایجاد فضایی با سطح کیفی بالا در موسیقی، ماندگاری گیتار کلاسیک در ایران، همچنین اجرای قطعات موسیقی محلی ایران با تنظیمات جدید با ساز گیتار، تشکیل می‌شود.

    حضور در این ارکستر رایگان است و نوازندگان در هر سنی، فقط باید به اصول اولیه نوازندگی گیتار کلاسیک آشنایی داشته باشند.

    کارینا کیمیایی متولد ۱۹ اردیبهشت ۱۳۵۰ در تهران، دارای مدرک موسیقی ترینیتی لندن است. او برنده جشنواره آلبوم گیتارنوازی ژاپن در سال ۱۹۹۵، برای آلبوم «دوئت گیتار» با میهوکو واتانابه است و تاکنون چهار آلبوم مستقل گیتار کلاسیک با عنوان‌های «سایه‌ای در مهتاب (۱۳۷۸)» ، «فریادی در سکوت (۱۳۸۰)» و  «گیتار و گرسنه» و «روشناهای دور» را منتشر کرده است.

    کارینا کیمیایی همچنین در آلبوم «سیب سرخ خورشید» به آهنگسازی کامبیز روشن روان نوازنده گیتار بوده و در «سمفونی ایثار» مجید انتظامی نیز گیتار نواخته است. ترجمه کتاب «پیشگیری از اضطراب در اجرا» نیز از دیگر فعالیت‌های کیمیایی در زمینه موسیقی است که در سال ۱۳۸۸ منتشر شده است.

    علاقمندان می‌توانند جهت عضویت رایگان در این ارکستر با شماره‌های ۰۹۱۲۱۳۸۱۹۲۶ ، ۰۹۱۲۱۳۴۲۳۷۷ و ۲۲۵۸۰۶۶۸ تماس بگیرند.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=268876
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *