×
×

داوود آزاد، برای نخستین بار با گروه دوش در شیراز بروی صحنه می رود

  • کد نوشته: 267347
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۱۸ام خرداد ۱۳۹۸
  • ۰
  • داود آزاد، آهنگساز، نوازنده و خواننده مطرح موسیقی کشورمان، در اولین همکاری اش با گروه موسیقی دوش به سرپرستی مجتبی احمدی، در تاریخ ۱۹ خرداد ماه سال جاری، در تالار حافظ شهر شیراز به اجرای کنسرت می پردازد.

    داوود آزاد، برای نخستین بار با گروه دوش در شیراز بروی صحنه می رود
  • کنسرت داود آزاد

    کنسرت موسیقی عرفانی گروه دوش با حضور داوود آزاد، برای نخستین بار و در هفته سوم از خرداد ماه ۱۳۹۸ در شیراز برگزار می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، داود آزاد، آهنگساز، نوازنده و خواننده مطرح موسیقی کشورمان، در اولین همکاری اش با گروه موسیقی دوش به سرپرستی مجتبی احمدی، در تاریخ ۱۹ خرداد ماه سال جاری، در تالار حافظ شهر شیراز به نوازندگی و آواز می پردازد.

    در این کنسرت که با همکاری هنر شهرِ آفتاب تدارک دیده شده، هنرمندان شناخته شده ای از تهران، شیراز و اصفهان حضور خواهند داشت که از میان آنها می توان به امین حیدری (تنظیم کننده قطعات و نوازنده عود)، نبیل یوسف شریداوی و علیرضا نصیری فرد (دف) و…اشاره کرد.

    نوازندگان گروه دوش، رسول زمردی (نی)، محمدذاکر حسین (تار)، امین حیدری، مجتبی احمدی، زهره حیدری (عود)، عباس سرافراز، محمد صارمیان (کمانچه)، کریم ابراهیمی (تنبک)، نیما نیک نژاد (سنتور)، نبیل یوسُف شریداوی و علیرضا نصیری فرد (دف) هستند که با همراهی ارکستر کوبه ای دوچار، در این اجرا به هنرنمایی خواهند پرداخت.

    شایان ذکر است که کنسرت گروه موسیقی دوش به خوانندگی داوود آزاد، در ساعت ۲۱ از تاریخ یکشنبه ۱۹ خرداد ماه سال جاری، در تالار حافظ شهر شیراز تقدیم مخاطبان می شود و علاقمندان می توانند جهت تهیه اینترنتی بلیت ها به آدرس www.irantic.com  مراجعه نمایند.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=267347
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *