×
×

کنسرت پری ملکی

  • کد نوشته: 26657
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۸ام آذر ۱۳۹۱
  • ۰
  • گروه موسیقی خنیا به سرپرستی پری ملکی کنسرتی را با عنوان « از دوستت دارم» را در قالب همخوانی و همنوازی برگزار می کند.

  • گروه موسیقی خنیا به سرپرستی پری ملکی کنسرتی را با عنوان « از دوستت دارم» را در قالب همخوانی و همنوازی ۲۵ و ۲۶ دی ماه در تالار رودکی برگزار می کند.

    پری ملکی درگفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران درباره این کنسرت گفت: این کنسرت تمدید اجرای قبلی گروه در تالار وحدت است که ۳ آبان ماه برگزار شد .

    این برنامه با عنوان «از دوستت دارم» در دو بخش  اجرا می‌شود که در آن قطعاتی از ساخته‏های جلال امیرپورسعید و بردیا صدرنوری اجرا خواهد شد.

    وی افزود:این اجرا نیز همانند سایر کنسرتهایمان به صورت همخوانی برگزار خواهد شد به گونه ای که حسن عباس‌پور، حمیرا مظاهری و نوشین طافی به عنوان همخوان بنده را همراهی می کنند.

    وی ادامه داد: در بخش نخست قطعاتی براساس موسیقی یونانی با بهره گیری از سازهای غیرایرانی و در بخش دوم قطعاتی سنتی در ماهور و اصفهان اجرا خواهد شد.

    این خواننده موسیقی سنتی بیان داشت: در این اجرا یک شب را برای خیریه مهر طاها و حمایت از دختران بی سرپرست برگزار خواهیم کرد.

    ملکی در خاتمه خاطر نشان کرد: در این اجرا نوازندگان گروه همچون جلال امیرپورسعید:تار، بردیا صدرنوری:پیانو، آوا ایوبی: تارباس و عود، هومان رومی :کمانچه، محمدرضا ساکی:دف، کوزه، داربوکا و بِندیر، بامداد ملکی تنبک، دوایر کوکی و کاخُن، حسین قاسم‌زاده :نی و مرضیه رحیم‌زاده:دُلسیمِر بنده را همراهی خواهند کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=26657
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *