×
×

خواننده تیتراژ مجموعه «درمسیر زاینده‌رود»

  • کد نوشته: 2661
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۰ام شهریور ۱۳۸۹
  • ۰
  • خواننده تیتراژ مجموعه «درمسیر زاینده‌رود» خود را جزء خواص نمی‌داند و معتقد است تلویزیون در انتخاب‌هایش همیشه گزینشی عمل می‌کند و رفته رفته هم این موضوع بیشتر به چشم می‌آید. به گزارش خبرآنلاین، احسان خواجه‌امیری، خواننده جوان و محبوب کشورمان در گفتگویی اعلام کرد: من شخصا فعالیت آنچنانی در تلویزیون ندارم و نهایتا شاید دو […]

  • خواننده تیتراژ مجموعه «درمسیر زاینده‌رود» خود را جزء خواص نمی‌داند و معتقد است تلویزیون در انتخاب‌هایش همیشه گزینشی عمل می‌کند و رفته رفته هم این موضوع بیشتر به چشم می‌آید.

    به گزارش خبرآنلاین، احسان خواجه‌امیری، خواننده جوان و محبوب کشورمان در گفتگویی اعلام کرد: من شخصا فعالیت آنچنانی در تلویزیون ندارم و نهایتا شاید دو سال یکبار یک ترانه در تلویزیون کار کنم اما در کل منکر این قضیه نیستم که تلویزیون در انتخاب‌هایش همیشه گزینشی عمل می‌کند و رفته رفته هم این موضوع بیشتر به چشم می‌آید.

    وی در مورد مهمترین دغدغه اهالی موسیقی نیز تصریح کرد: در حال حاضر قطعا مهمترین دغدغه اهالی موسیقی، نبودن و نداشتن رسانه‌ای برای ارایه کار است و این بزرگترین ضربه را به موسیقی ما وارد می‌کند. رسانه‌ای که ما بتوانیم در آن کلیپ‌هایمان را نمایش دهیم و آثارمان را به گوش علاقمندانمان برسانیم.

    خواجه امیری افزود: امروزه دیگر آن نگاه‌های گذشته و قدیمی به موسیقی وجود ندارد و در این چند سال اخیر هم ماجرا طوری شده که مردم خوراک موسیقی خودشان را از تلویزیون می‌گیرند، حالا فکرش را بکنید اگر کلیپ‌های تصویری ما از این رسانه پخش شود چه زلزله‌ای در دنیای موسیقی ما رخ می‌دهد و چقدر می‌توانیم پیشرفت کنیم.

    این خواننده موسیقی پاپ در گفتگو با یک ماهنامه فرهنگی – خانوادگی، با اشاره به وجود برخی محدودیت‌ها گفت: محدودیت‌ها به هر حال هست ولی در این یکی دو سال اخیر وضعیت خیلی بهتر شده است. خواننده‌های مورد علاقه مردم بیشتر در تلویزیون هستند. رضا صادقی، محسن یگانه، علی لهراسبی، بهنام صفوی، فرزاد فرزین و خیلی‌های دیگر. خیلی از کسانی هم که زمانی جزء خواننده‌های غیر مجاز محسوب می‌شدند سر از تلویزیون در آوردند و این خیلی خوب است.

    خواجه‌امیری خاطر نشان کرد: البته باید شرایط خیلی بهتر از اینها بشود تا فضای موسیقی پیشرفت کند در هر حال منکر محدودیت‌ها نیستم هرچند این محدودیت‌ها کمتر شده ولی برای حرکت‌های رو به جلوی بزرگ که مثلا برای رقابت در مقیاس جهانی حرف‌هایی را برای گفتن داشته باشیم احتیاج به فضای بیشتری داریم.

    https://musiceiranian.ir/?p=2661
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *