×
×

کنسرت موسیقی بانوان رخساره در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود

  • کد نوشته: 264867
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۱۱ام خرداد ۱۳۹۸
  • ۰
  • گروه موسیقی بانوان رخساره با سرپرستی و خوانندگی بهاره منصوری، در تاریخ ۱۶ تیر ماه سال جاری، به اجرای کنسرتی در فرهنگسرای نیاوران پرداخته و رپرتواری از قطعات نوستالژیک را تقدیم بانوان موسیقی دوست خواهند کرد.

    کنسرت موسیقی بانوان رخساره در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود
  • کنسرت بانوان گروه رخساره

    کنسرت موسیقی بانوان گروه رخساره به سرپرستی بهاره منصوری، هفته سوم از اولین ماه تابستانی ۱۳۹۸ در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی بانوان رخساره با سرپرستی و خوانندگی بهاره منصوری، در تاریخ ۱۶ تیر ماه سال جاری، به اجرای کنسرتی در فرهنگسرای نیاوران پرداخته و رپرتواری از قطعات نوستالژیک را تقدیم بانوان موسیقی دوست خواهند کرد.

    در این اجرا گلشید بحرایی به عنوان همخوان، اواز منصوری را همراهی می کند و بانوان هنرمند دیگر، آرمیتا حاجی جعفر دماوندی، ارمغان حاجی وندی، نسرین سلیمانی مقدم، سارا سقایی، آرمیتا فهیمی، مریم غفاری، سپیده عظیمی و پونه ناصر ترابی در نوازندگی قطعات، به هنرمایی خواهند پرداخت.

    قطعات انتخاب شده برای این اجرا  توسط نیما کامکار تنظیم شده و آرمان مهربان رهبری ارکستر را بر عهده دارد.

    شایان ذکر است که کنسرت موسیقی بانوان گروه رخساره، در ساعت ۲۱ از تاریخ ۱۶ تیر ماه سال جاری، در فرهنگسرای نیاوران بروی صحنه می رود و بهای بلیت های آن ۸۰ و ۱۰۰ و ۱۳۰ هزار تومان برآورد شده است. علاقمندان می توانند جهت تهیه اینترنتی بلیت ها به ادرس www.iranconcert.com  مراجعه نمایند.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=264867
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *