×
×

الماس ها در تالار وحدت می درخشند

  • کد نوشته: 334622
  • حمیده موسوی
  • چهارشنبه, ۴ام دی ۱۳۹۸
  • ۰
  • گروه موسیقی بانوان الماس ها به سرپرستی فریماه عباسی، در تاریخ ۶ دی ماهِ جاری با رپرتواری از قطعات زیبای تنظیم شده توسط فرهاد پرستو، به دیدار بانوان موسیقی دوست در تالار وحدت می روند.

    الماس ها در تالار وحدت می درخشند
  • کنسرت گروه بانوان الماس ها

    کنسرت پاپ گروه موسیقی الماس ها (ویژه بانوان)، هفته اول از اولین ماه زمستانی ۱۳۹۸ در تالار وحدت تهران به روی صحنه می رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی بانوان الماس ها به سرپرستی فریماه عباسی، در تاریخ ۶ دی ماهِ جاری با رپرتواری از قطعات زیبای تنظیم شده توسط فرهاد پرستو، به دیدار بانوان موسیقی دوست در تالار وحدت می روند.

    در این کنسرت فرهاد پرستو رهبری ارکستر را نیز بر عهده دارد و فریماه عباسی (سرپرست گروه، نوازنده پیانو و سینتی سایزر)، آمیتیس ایوانی (خواننده و نوازنده گیتار الکتریک)، نسیم زبر دست (نوازنده درامز)، عسل پیشگو (نوازنده ساکسوفون)، رامونا نیکویی (نوازنده گیتار باس) و ستاره هاتف (نوازنده ویلنسل) به هنرنمایی خواهند پرداخت.

    بهای بلیت های کنسرت پیش روی گروه الماس ها ۵۰ و ۶۰ و ۷۰ و …الی ۱۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

    شایان ذکر است که کنسرت بانوان گروه موسیقی الماس ها به سرپرستی فریماه عباسی و آواز آمیتیس ایوانی، در ساعت ۱۴ از تاریخ ۶ دی ماه سال جاری، در تالار وحدت برگزار می شود و علاقمندان می توانند جهت خرید اینترنتی بلیت ها با قابلیت انتخاب صندلی، به سایت ایران کنسرت به آدرس www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=334622
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *