×
×

بهنام صفوی در آرامستان شاهین‌شهر آرام گرفت

  • کد نوشته: 259294
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۵ام اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰
  • بهنام صفوی که روز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه دارفانی را وداع گفته بود، دقایقی پیش با بدرقه برخی هنرمندان و علاقمندانش در آرامستان شاهین‌شهر به خاک سپرده شد.

    بهنام صفوی در آرامستان شاهین‌شهر آرام گرفت
  • بهنام صفوی در آرامستان شاهین‌شهر آرام گرفت+عکسبهنام صفوی که روز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه دارفانی را وداع گفته بود، دقایقی پیش با بدرقه برخی هنرمندان و علاقمندانش در آرامستان شاهین‌شهر به خاک سپرده شد.

    به گزارش خبرنگار ایلنا، بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ که روز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه دارفانی را وداع گفته بود، امروز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه با بدرقه برخی هنرمندان و حضور علاقمندانش در آرامستان شاهین‌شهر اصفهان، معروف به بهشت معصومه به خاک سپرده شد.

    پیکر این خواننده پاپ امروز ساعت ۱۰ صبح از مقابل خانه هنرمندان شهر اصفهان تشییع شد و زانیار خسروی، مهدی مقدم و سیروان خسروی هنرمندانی بودند که به اتفاق خانواده بهنام صفوی و خیل عظیم طرفدارانش او را تا خانه ابدی همراهی کردند.

    بهنام صفوی که طی دوران فعالیتش آلبوم‌های «آرامش» و «معجزه» را تولید کرده بود، در سال ۱۳۹۲ دچار ضایعه مغزی شد و دو سال بعد تحت عمل جراحی قرار گرفت و در سال ۱۳۹۶ با تشدید بیماری‌اش توسط مجید سمیعی عمل جراحی شد، اما در دی ماه سال ۱۳۹۷ علائم بیماری مجددا در وی پدیدار شد و در نهایت روز  دوشنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه در بیمارستان میلاد شهر اصفهان دار فانی را وداع گفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=259294
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *