×
×

جزییات مراسم وداع با پیکر بهنام صفوی

  • کد نوشته: 258498
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۴ام اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰
  • معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان از برنامه‌هایی خبرداد که قرار است در آیین وداع با پیکر بهنام صفوی برگزار شود.

  • معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان از برنامه‌هایی خبرداد که قرار است در آیین وداع با پیکر بهنام صفوی برگزار شود.

    محمدعلی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: برنامه وداع با پیکر بهنام صفوی، حدود یک ساعت برنامه‌ریزی‌شده که از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه، بیست و پنجم اردیبهشت‌ماه مقابل خانه هنرمندان اصفهان آغاز می‌شود.

    وی ادامه داد: احتمالاً نماز بر پیکر این هنرمند مرحوم نیز در همین مکان اقامه می‌شود و سپس یکی دو تن از مسئولان استانی به نمایندگی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری یا شهرداری اصفهان صحبت‌هایی خواهند داشت.

    جعفری تصریح کرد: سخنرانی شاعری که یکی دو آهنگ این هنرمند را سروده و سخنرانی تعدادی از هنرمندان و دوستان بهنام صفوی نیز در آیین وداع پیش‌بینی شده است.

    معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، درباره این هنرمند گفت: بهنام صفوی، هنرمندی بی حاشیه، آرام و اهل خانواده بود و امیدوارم بتوانیم برنامه خوب و مناسبی را برای وداع با پیکر او برگزار کنیم.

    جعفری خاطرنشان کرد: پس از برگزاری آیین وداع، پیکر این هنرمند مستقیماً برای تدفین به آرامستان شاهین‌شهر منتقل می‌شود.

    به گزارش ایسنا، مراسم ترحیم این هنرمند روز پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت از سال ۹ الی ۱۲ در مسجد المهدی(عج) خیابان مرداویج و بعدازظهر همان روز از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در مسجد امیرالمومنین(ع) خیابان جی برگزار می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=258498
       
    برچسب ها بهنام صفوی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *