×
×

حجت اشرف زاده برای «از یادها رفته» خواند

  • کد نوشته: 255929
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۷ام اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰
  • اولین قسمت سریال «از یادها رفته»، ساعت ۲۲ امشب (سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت) از شبکه یک سیما پخش می‌شود. تیتراژ پایانی این سریال با صدای حجت اشرف‌زاده، شعری از شفیعی کدکنی و آهنگسازی امیر توسلی آماده پخش شده است.

  • حجت اشرف زاده

    حجت اشرف زاده

    اولین قسمت سریال «از یادها رفته»، ساعت ۲۲ امشب (سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت) از شبکه یک سیما پخش می‌شود. تیتراژ پایانی این سریال با صدای حجت اشرف‌زاده، شعری از شفیعی کدکنی و آهنگسازی امیر توسلی آماده پخش شده است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، مجموعه «از یادها رفته» به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی بهرام بهرامیان، مجموعه‌ای تاریخی است و روایتی از زندگی دختری در دهه ۲۰ خورشیدی است که پس از بازگشت به وطن به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب و رسوم دچار بحران می‌شود و با کشف سنت‌ها به آرامش می‌رسد.

    حسین یاری، بیتا فرهی، هلیا امامی، کامران تفتی، حبیب دهقان‌نسب، علیرام نورایی، رضا یزدانی، میترا حجار، سیما تیرانداز، لیلا بلوکات، مهدی فقیه، رسول نجفیان، یوسف مرادیان، پوریا پورسرخ، سیدمهرداد ضیایی، مهدی سلوکی، ارسلان قاسمی، حسین پاکدل ،حمید بهرامیان ،انوش معظمی ،فاطمه جمشیدی ، بیژن افشاری ، صحرا اسدالهی ،لادن مستوفی ،مرتضی علی آبادی ،پرستو بوبانیان،به عنوان بازیگر در این سریال حضور دارند.

    سریال «از یادها رفته» هر شب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۰ صبح و ۱۵ عصر از شبکه یک خواهد بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=255929
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *