×
×

«کچل کفترباز» در پارک لاله

  • کد نوشته: 254899
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۶ام اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰
  • «کچل کفترباز» در پارک لاله

  • به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش عروسکی «کچل کفترباز» به کارگردانی آزاده انصاری از ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صحنه می‌رود.

    این نمایش تلفیقی از اجرای بازیگران و تکنیک عروسکی است که نسرین خنجری با نگاهی آزاد به داستان قدیمی آذربایجانی «کچل کفترباز» آن را نوشته است.

    داستان این نمایش درباره دو موجود جذاب و دوست داشتنی است که از دل قصه‌ها و افسانه‌ها بیرون آمده و با روایت و بازی قصه‌ آشنای «کچل کفترباز»، به دخترکی غمگین یاد می‌دهند که چگونه شادی را جایگزین غم و اندوه کند.

    بر اساس این خبر در نمایش عروسکی «کچل کفترباز»، فرزین محدث، مینووش رحیمیان و مهرنوش شریعتی به عنوان بازیگر و بازی‌دهنده‌ عروسک‌ها ایفای نقش می‌کنند.

    در این اثر هنری، عبد آتشانی به عنوان آهنگ‌ساز، سهیلا باجلان طراح و سازنده عروسک، آویده سعادت‌پژوه، طراح صحنه و مرضیه ایمان‌خانی طراح لباس همکاری دارند.

    سعید رضوانی طراحی پوستر و بروشور نمایش «کچل کفترباز» را انجام داده و فرزین طاهری تیزر تبلیغاتی آن را ساخته است.

    هم‌چنین در این نمایش عروسکی، مونا گلپایگانی و رویا الماسی دستیاران کارگردان هستند و روژین ستاری و روشنک کریمی مسوولیت روابط عمومی و تبلیغات ‌را برعهده دارند.

    این نمایش بازتولید کارگاه عروسکی گروه تئاتر معاصر است و از روز ۱۶ اردیبهشت هر روز به جز شنبه‌ها صبح‌ها ساعت ۱۰ ویژه مدارس و مهدهای کودک و ساعت ۱۹:۳۰ برای عموم در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون واقع در پاک لاله تهران اجرا می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=254899
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *