×
×

آلبوم سرزمین کلاغ های مهاجر از مزدک کوهستانی منتشر شد

  • کد نوشته: 254800
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۱۶ام اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰
  • سرزمین کلاغ های مهاجر، اثریست از مزدک کوهستانی در فضایی از موسیقی کلاسیک که در قالب ۷ قطعه به عناوین «رازها»، «لحظاتی پیش از مرگ»، «سرزمین کلاغ های مهاجر»، «رویاهای بیداری»، «نیایش شامگاهی»، «تنهایی مادر» و «دلشوره ها» به اجرا در آمده است.

    آلبوم سرزمین کلاغ های مهاجر از مزدک کوهستانی منتشر شد
  • آلبوم سرزمین کلاغ‌های مهاجر اثر به آهنگسازی مزدک کوهستانی، توسط مرکز موسیقی رها راهی بازار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، سرزمین کلاغ های مهاجر، اثریست از مزدک کوهستانی در فضایی از موسیقی کلاسیک که در قالب ۷ قطعه به عناوین «رازها»، «لحظاتی پیش از مرگ»، «سرزمین کلاغ های مهاجر»، «رویاهای بیداری»، «نیایش شامگاهی»، «تنهایی مادر» و «دلشوره ها» به اجرا در آمده است.

    این مجموعه به گفته کوهستانی، نشانگر بیان و مشیِ اصلی او در موسیقی است. هفت آهنگ برای ویولن و ارکستر زهی نوشته شده که با تفکرات موسیقی قرن بیستم و رگه‌هایی از موسیقی ایرانی تصنیف شده‌اند. این موزیسین همچنین اذعان می کند که سعی داشته در اثر تازه اش از آنچه موسیقی مدرن می‌نامند فاصله بگیرد.

    مازیار ظهیرالدینی، بابک کوهستانی، نرگس فلاح‌پسند، مهرداد عالمی و محمدهادی اسماعیلی از جمله نوازندگانی هستند که در اجرای قطعات این آلبوم به هنرنمایی پرداخته اند.

    شایان ذکر است که آلبوم بی کلام سرزمین کلاغ های مهاجر اثر مزدک کوهستانی، از سوی مرکز موسیقی رها منتشر شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال آن را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=254800
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *