×
×

با همکاری هنرمندان مطرح موسیقی ایرانی

  • کد نوشته: 25418
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۴ام آبان ۱۳۹۱
  • ۰
  • اولین آلبوم رسمی محمدرضا منصوری یکی از جوان‌ترین خواننده‌‌های موسیقی ایرانی با عنوان «ترانه شو فریاد مرا» پس از سپری شدن ایام سوگواری محرم و صفر توسط «سی لحن باربد» منتشر و از طریق «سینما رسانه آسیا» در بازار موسیقی کشور پخش خواهد شد

    با همکاری هنرمندان مطرح موسیقی ایرانی
  • موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: اولین آلبوم رسمی محمدرضا منصوری یکی از جوان‌ترین خواننده‌‌های موسیقی ایرانی با عنوان «ترانه شو فریاد مرا» پس از سپری شدن ایام سوگواری محرم و صفر توسط «سی لحن باربد» منتشر و از طریق «سینما رسانه آسیا» در بازار موسیقی کشور پخش خواهد شد.

    این اثر ۱۰ قطعه در ژانر موسیقی ایرانی دارد که قطعات توسط مجید واصفی آهنگسازی و تنظیم شده است و بهروز منصوری تهیه کنندگی آلبوم را برعهده دارد.

    در آلبوم «ترانه شو فریاد مرا»، اشعار از زنده یاد مجتبی کاشانی، جهانگیر شعبانی، پرویز نصرتی و برخی از شعرهای خاطره انگیز قدیمی انتخاب شده است.

    این خواننده جوان و ۲۱ ساله که به صورت حرفه‌‌ای آواز را از سن ۷ سالگی در محضر اساتیدی همچون حسام الدین سراج، کیخسرو ‌پورناظری، علی خدایی و فرتاش فرا گرفته، در ساخت و تولید این اثر با نوازندگان مطرحی از جمله مسعود حبیبی (دف)، سینا جهان آبادی (کمانچه)، حسین رضایی نیا (دف)، پریچهر خواجه (قانون)، داود منادی (بم صراحی)، داود ورزیده (نی)، سحاب تربتی (تمبک)، مجید واصفی (تار، سه تار و بم تار)، امید سیاره (سنتور) و علی پژوهشگر (بربط) همکاری داشته است.

    لازم به ذکر است که آلبوم «ترانه شو فریاد مرا» با صدای محمدرضا منصوری پس از سپری شدن ایام سوگواری محرم و صفر راهی بازار خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=25418
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *