×
×

مهدی سپهر از سرقت آثارش توسط یک خواننده‌ لس‌آنجلسی خبر داد

  • کد نوشته: 253828
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۱ام اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰
  • مهدی سپهر (خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ) در صفحه شخصی‌اش از سرقت هنری آثارش خبر داد.

    مهدی سپهر از سرقت آثارش توسط یک خواننده‌ لس‌آنجلسی خبر داد
  • مهدی سپهر

    مهدی سپهر

    مهدی سپهر (خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ) در صفحه شخصی‌اش از سرقت هنری آثارش خبر داد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، مهدی سپهر (خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ) در صفحه شخصی‌اش از سرقتی هنری خبر دارد.

    مهدی سپهر (آهنگساز عرصه پاپ) که در دهه‌ هفتاد پرکار بوده و طی سال‌های فعالیتش با هنرمندان مختلفی همکاری کرده و در عرصه اپرا نیز فعالیت داشته و به جز تولید تک‌آهنگ‌های مختلف، سه آلبوم «خوب من»، «عسل» و «آدم برفی» را منتشر کرده، به تازگی پستی را در صفحه اینستگرامش منتشر کرده و از فرصت‌طلبی خواننده‌ای لس‌آنجلسی خبر داده که چند اثر او را از آثار او را بی‌ذکر منبع اجرا کرده است.

    مهدی سپهر نوشته است: «با سلام خدمت هموطنان و عزیزان هنر دوست و هنرمند ایران، اخیراً مطلع شدم شخصی …. از شهر لس‌آنجلس که سالهاست با فرصت‌طلبی اقدام به اجرا و خواندن یکسری از آهنگهای من (که شعر و آهنگ‌ها متعلق به بنده است) کرده، تا آنجا که خود را سازنده و شاعر کارها معرفی نموده، با این تصور که خود را خارج از دسترس می‌داند با استفاده از بی‌اطلاعی عزیزان هموطن طرفدارانی را با فریب جمع نموده، قبلا یکبار در رابطه با آهنگ «عسل» که از آثار قدیمی من است چون در تلویزیون خارج از ایران پخش شد به ایشان تذکر دادم ولی مجدداً اقدام به چنگ‌اندازی یکی دیگر از کارهای من بنام «افسانه دور» کرده است. تقاضا می‌کنم با خوش باوری ایرانی پذیرای افرادی اینچنین فرصت طلب نباشید.»

    https://musiceiranian.ir/?p=253828
       
    برچسب ها مهدی سپهر

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *