×
×

بازگشت «هزار راه نرفته» به تلویزیون | عکس

  • کد نوشته: 253431
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۱ام اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰
  • بازگشت «هزار راه نرفته» به تلویزیون | عکس

  • به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محور اصلی «هزار راه نرفته» خانواده است و این برنامه به صورت علمی، شفاف و مصداقی با حضور کارشناسان و اساتید هیات علمی دانشگاههای شهید بهشتی و تهران به موضوعات مربوط به روابط والدین با نوجوانان و تاثیر آن در آینده زندگی مشترک آنها، شاخصه‌های انتخاب صحیح همسر، حل مساله و مدیریت بحران، کنترل هیجانات، مدیریت طلاق و زندگی پس از آن و … می پردازد.

    آخرین فصل از مجموعه «هزار راه نرفته» یعنی فصل پنجم آن سال ۸۸ روانه آنتن شد که با اقبال مخاطبان همراه بود. گفتگوی کارشناسی، آشنایی جوانان با موضوعات اصلی در انتخاب همسر، طرح مسائل مختلف توسط خانوادهها و بررسی هر یک از مشکلات توسط کارشناسان، پرداختن  به برخی مشکلات خاص خانوادهها در یک پنل کارشناسی، گردهمایی افراد مختلف در زمینه یک مساله و هماندیشی افراد با دیدگاههای مختلف در باب موضوعاتی چون عشق، بی وفایی، پشیمانی پس از طلاق و …، روابط درون خانواده به ویژه ارتباط با نوجوانان و تاثیر رفتارهای والدین در زندگی نوجوان، ارائه تمرین برای مرتفع کردن برخی مشکلات ارتباطی و رفتاری، طرح و بررسی مسائل مختلف با بازخوانی داستان و نامه زندگی افراد و … از جمله بخش‌های این برنامه است.

    این برنامه با دارا بودن بخش‌هایی نوین از چند گروه شرکتکننده در برنامه بهره می‌برد. دسته اول خانواده‌هایی هستند که دچار اختلاف شده و تصمیم قاطع بر جدایی دارند. بخش دوم خانواده‌هایی که دچار اختلاف شده، به دادگاه مراجعه کرده، مشاوره گرفته و تصمیم به ادامه زندگی مشترک گرفته‌اند و سومین دسته نیز شامل خانواده‌هایی می‌شود که دچار اختلاف شده‌اند اما خودشان قبل از مراجعه به دادگاه از طریق مشاوره گرفتن، هم اندیشی با یکدیگر و … مشکلات‌شان را برطرف کرده‌اند.

    همچنین خانواده‌های موفق و توانمندی که با هم اندیشی و ارتباط موثر مسائل خود را حل کرده نیز در این برنامه حضور خواهند داشت، و راهکارهای خود را در اختیار دیگران قرار می‌دهند.

    فرشته موتابی، لادن فتی، شهریار شهیدی، محمد علی مظاهری، منصوره سادات صادقی، رضا رستمی، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن سعیدی، لیلا عزیزی، جمال شمس، علی صاحبی و … از جمله کارشناسان و مشاوران این برنامه‌اند.

    «هزار راه نرفته» کاری است از گروه خانواده شبکه دو به تهیه کنندگی ناهید سادات شریفی که در ۱۰۰ قسمت تهیه شده و از ۱۴ اردیبهشت، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹:۳۰ روانه آنتن شبکه دو سیما  می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=253431
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *