×
×

کنسرت گروه بانوان الماس ها در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود

  • کد نوشته: 252530
  • حمیده موسوی
  • یکشنبه, ۸ام اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰
  • کنسرت گروه بانوان الماس ها به رهبری و تنظیم فرهاد پرستو، در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری، در فرهنگسرای نیاوران تهران به روی صحنه می رود.

    کنسرت گروه بانوان الماس ها در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود
  • کنسرت بانوان گروه موسیقی الماس ها، در دهمین روز از دومین ماه بهاری ۱۳۹۸، به دیدار بانوان موسیقی دوست در فرهنگسرای نیاوران می روند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، کنسرت گروه بانوان الماس ها به رهبری و تنظیم فرهاد پرستو، در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری، در فرهنگسرای نیاوران تهران به روی صحنه می رود.

    در این کنسرت، فریماه عباسی (سرپرست، پیانو و سینتی سایزر)، آمیتیس ایوانی (خواننده، گیتار الکتریک)، آرمیتا فهیمی (گیتارباس)، ارغوان منتظری (فلوت)و نسیم زبردست (درامز) به هنرنمایی می پردازند.

    اجرای گروه بانوان الماس ها به چند زبان مختلف انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، یونانی، ترکی استانبولی و به سبک موسیقی مدرن و الکترونیک اجرا می شود و همچون اجرای موفق پیشین، بی شک با استقباال گسترده ای بروی صحنه خواهد رفت.

    بهای بلیت این کنسرت ۸۰ هزار تومان برآورد شده است.

    شایان ذکر است که کنسرت گروه بانوان الماس ها، به سرپرستی فریماه عباسی و رهبری فرهاد پرستو، در ساعت ۲۱ از تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه جاری، در فرهنگساری نیاوران برگزار می شود و علاقمندان می توانند جهت تهیه اینترنتی بلیت ها با قابلیت انتخاب صندلی، به آدرس www.iranconcert.com  مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=252530
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *