×
×

به همت انجمن موسیقی ایران ۲۵ و ۲۶ شهریورماه انجام می‌شود

  • کد نوشته: 2496
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۴ام شهریور ۱۳۸۹
  • ۰
  • گروه آوازی تهران به سرپرستی و رهبری میلاد عمرانلو گلچینی از بهترین‌ قطعات اجرا شده توسط این گروه را در شهر شیراز اجرا خواهد کرد. میلاد عمرانلو رهبر گروه آوازی تهران در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی موسیقی ایران درباره این کنسرت اظهار کرد: از آنجا که برای نخستین‌بار در شهر شیراز کنسرت برگزار می‌کنیم بنابراین […]

  • گروه آوازی تهران به سرپرستی و رهبری میلاد عمرانلو گلچینی از بهترین‌ قطعات اجرا شده توسط این گروه را در شهر شیراز اجرا خواهد کرد.
    میلاد عمرانلو رهبر گروه آوازی تهران در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی موسیقی ایران درباره این کنسرت اظهار کرد: از آنجا که برای نخستین‌بار در شهر شیراز کنسرت برگزار می‌کنیم بنابراین تصمیم گرفتیم بهترین قطعات اجراشده در کنسرت‌هایمان را در این شهر اجرا کنیم.
    وی درباره قطعات انتخاب‌شده برای این کنسرت گفت: اورتور آرایشگر شهر سویل، رقص مجار شماره ۴، فوگ باخ، به همراهی سه قطعه خوشه‌چین، خاک مهرآیین و سلام شیراز با تک‌خوانی وحید تاج در بخش نخست اجرا می‌شود. قطعه سلام شیراز از ساخته‌های علی‌اکبر قربانی نیست که در کنسرت ارکستر ملی ایران در شیراز این قطعه اجرا شده بود. در این بخش هم‌چنین دو قطعه ساری گلین و توی ماهنیسی نیز ارائه خواهد شد. در قسمت نیز مجموعه‌ای از قطعات پاپ و جز از جمله پالادیو، ۶۴، انقلاب، سرگرم‌کننده، بوهمین راپسودی، والس شوستاکوویچ نیز اجرا می‌شود. با توجه به اینکه این قطعات بارها توسط گروه اجرا شده، پیش‌بینی می‌شود که کنسرت بسیار خوبی در شهر شیراز داشته باشیم.
    عمرانلو در ادامه بیان کرد: گروه ما در حال حاضر اجراهای داخلی و در شهرستان‌ها را به حضور در فستیوال‌ها و تورهای خارجی ترجیح می‌دهد چرا که ما هنوز به اندازه کافی در داخل شناخته‌شده نیستیم. در حقیقت گروه ما را در خارج از کشور بیش‌تر از داخل می‌شناسند. اجرای گروه ما در شهرستان‌ها با کمی کمک و هم‌راهی دست‌اندرکاران امکان‌پذیر خواهد بود.
    رهبر گروه موفق آوازی تهران درباره حضور این گروه در خارج از کشور گفت: برای حضور در مسابقه جایزه بزرگ اتریش در سال آینده دعوت شده‌ایم. هم‌چنین برای هفتمین دوره مسابقات جهانی کر آمریکا نیز از گروه ما دعوت به عمل آمده اما هنوز بحث مالی برای شرکت در این فستیوال‌های مهم، مشخص نیست.
    گروه ۱۸ نفره آوازی تهران ۲۵ و ۲۶ شهریورماه در شهر شیراز کنسرت برگزار خواهد کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=2496
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *