×
×

آخرین وضعیت مداح معروف که دچار سانحه تصادف شد

  • کد نوشته: 248978
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۳۰ام فروردین ۱۳۹۸
  • ۰
  • آخرین وضعیت مداح معروف که دچار سانحه تصادف شد

  • به گزارش خبرنگار مسجد و هیأت خبرگزاری فارس؛ حسین سازور مداح معروف که برای امداد‌رسانی به سیل‌زدگان به خوزستان رفته بود دچار سانحه تصادف و راهی بیمارستان شد.

    حسین الله‌کرم عضو قرارگاه جهادی موج‌الحسین و از همراهان حاج حسین سازور در امر خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به آخرین وضعیت این مداح اظهار داشت: حسین سازور در قالب قرارگاه جهادی هیأت موج‌الحسین برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان روستای بدریه و همچنین روستاهای اطراف این منطقه در استان خوزستان حضور پیدا کرده بود که عصر روز گذشته در بازگشت بعد از عبور از شهرستان پلدختر در استان لرستان دچار سانحه تصادف شد.

    وی اضافه کرد: خودرو حامل وی در این منطقه دچار سانحه و واژگون شد که در این حین حسین سازور از ماشین به بیرون پرتاب شد و از ناحیه سر، دست و پا دچار آسیب شد و بیهوش شد.

    الله‌کرم ادامه داد: الحمدلله این مداح در آمبولانس به هوش آمد و با انتقال به بیمارستان نیز سطح هوشیاری‌اش افزایش یافت و بنابر اعلام پزشکان بناست بعد از ۲۴ ساعت یعنی عصر امروز با تأیید نهایی پزشکان برای ادامه درمان به بیمارستان ولیعصر عجل الله تهران منتقل شود.

    وی گفت: در ماشین حامل حسین سازور سه نفر دیگر از اعضای هیئت موج‌الحسین نیز حضور داشته‌اند که آن افراد آسیب جزئی دیدند و حالشان مساعد است و الحمدلله حال حسین سازگار هم رو به بهبود است و با تأیید پزشکان به تهران منتقل خواهد شد.

    الله‌کرم در پایان خاطر نشان کرد: قرارگاه جهادی هیئت موج‌الحسین از سال گذشته برای خدمت‌رسانی در قالب طرح «یک هیأت یک روستا» در روستای بدریه که از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس است حضور پیدا کرده بود که در این مدت ساخت و تعمیر منازل مسکونی و همچنین آبرسانی به روستای بدریه و روستاهای اطراف را انجام داده بود که حسین سازور نیز در این امر حضوری فعال داشت و اعضای هیئت موج‌الحسین نیز پشتیبانی از این اقدام را انجام می‌داد.

    https://musiceiranian.ir/?p=248978
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *