×
×

مرکز موسیقی بتهوون در بیانیه‌ای اعلام کرد

  • کد نوشته: 2480
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲ام شهریور ۱۳۸۹
  • ۰
  • اجرای ارکستر فیلارمونیک پارسیان به رهبری علی رهبری که قرار بود مهرماه سال جاری در تالار وحدت برگزار شود به دلیل تداخل با برنامه‌های ارکستر سمفونیک به تعویق افتاد. به گزارش خبرگزاری فارس، مرکز موسیقی بتهوون برگزارکننده این برنامه، در بیانیه‌ای اعلام کرد که این برنامه با هماهنگی با انجمن موسیقی قرار بود که هفتم […]

  • اجرای ارکستر فیلارمونیک پارسیان به رهبری علی رهبری که قرار بود مهرماه سال جاری در تالار وحدت برگزار شود به دلیل تداخل با برنامه‌های ارکستر سمفونیک به تعویق افتاد.

    به گزارش خبرگزاری فارس، مرکز موسیقی بتهوون برگزارکننده این برنامه، در بیانیه‌ای اعلام کرد که این برنامه با هماهنگی با انجمن موسیقی قرار بود که هفتم تا دهم مهرماه برگزار شود، مدارک و فرم‌ها را در فاصله زمانی مناسب برای این تاریخ تحویل دفتر موسیقی داد تا ضمن اخذ مجوزهای لازم و زمان کافی برای هماهنگی‌های اجرایی، جذب اسپانسر، تبلیغات و بلیت‌فروشی وجود داشته باشد که این تاریخ، تداخل اجرایی با برنامه‌های مناسبتی ارکستر سمفونیک در هفته دفاع مقدس پیدا کرد.
    در ادامه این بیانیه آمده است: در تاریخ‌های پیشنهادی دیگر، برگزارکننده و انجمن موسیقی در مهر و آذرماه به هماهنگی نرسیدند و در نهایت این برنامه به تعویق افتاد. زمان اجرای برنامه، با توجه به در پیش بودن ماه‌های محرم و صفر و همچنین جشنواره موسیقی فجر و درگیر بودن آقای رهبری و گروه پارسیان در برنامه‌های از پیش تعیین‌شده و سالیانه خود، پس از رایزنی ها، تعیین و اعلام خواهد شد.
    مرکز موسیقی بتهوون در این بیانیه توضیح داده است: لازم به ذکر است که زمان و نظم اجرایی در برگزاری این‌گونه برنامه‌ها که با مدیریت بخش خصوصی انجام می‌شود لازم و واجب است. هماهنگی بین نوازندگانی که در ارکستر دولتی شاغل هستند، زمان‌های تمرین، تبلیغات و…. و از همه مهم‌تر جذب حامیان مالی (که این روزها برای موسیقی جدی کیمیا هستند) تنها در صورت داشتن زمان و نظم، میسر می‌شود.
    ارکستر فیلارمونیک پارسیان قرار بود مهرماه سال جاری به رهبری علی رهبری در تهران به اجرای برنامه بپردازد.

    https://musiceiranian.ir/?p=2480
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *