×
×

آلبوم بیکران ابرها از سهیل ملاحسینی منتشر شد

  • کد نوشته: 245681
  • حمیده موسوی
  • چهارشنبه, ۲۱ام فروردین ۱۳۹۸
  • ۰
  • بیکران ابرها، اولین اثر رسمی و مستقل سهیل ملاحسینی، نوازنده سنتور است که در قالب ۷ قطعه بی کلام بعناوین «سرخوشان مست»، «داستان ما»، «مجنون»، «یاران قدیم ما»، «لحظه»، «بیکران ابرها» و «زندگی» به اجرا در آمده است.

    آلبوم بیکران ابرها از سهیل ملاحسینی منتشر شد
  • آلبوم تکنوازی سنتورِ بیکران ابرها به آهنگسازی و نوازندگی سهیل ملاحسینی، توسط این موزیسین جوان راهی بازار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، بیکران ابرها، اولین اثر رسمی و مستقل سهیل ملاحسینی، نوازنده سنتور است که در قالب ۷ قطعه بی کلام بعناوین «سرخوشان مست»، «داستان ما»، «مجنون»، «یاران قدیم ما»، «لحظه»، «بیکران ابرها» و «زندگی» به اجرا در آمده است.

    این نوازنده جوان و با استعداد، مهارتی بالا و ذوق و احساسی ویژه را در ارائه قطعات به کار برده و نتیجه این توانمندی را به زیبایی می توان در تک تک قطعات آلبومش شنید و احساس کرد. قطعات برای سنتور تنها ساخته و پرداخته شده و شیوه نوازندگی ملاحسینی کاملا در مکتب سنتورنوازی معاصر جای می‌گیرد. شیوه‌ای که توسط اردوان کامکار، نوازنده برجسته سنتور پدید آمد و مسیری تازه را در نوازندگی سنتور باز کرده است. هفت قطعه این مجموعه از ساخته‌های سهیل ملاحسینی بوده و با دقت و مهارت بالا نواخته شده اند.

    شایان ذکر است که آلبوم بی کلام بیکران ابرها، اولین اثر سهیل ملاحسینی، راهی بازار موسیقی شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=245681
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *