×
×

تحسین اقدام مردم زلزله‌زده سرپل ذهاب توسط بابک حمیدیان

  • کد نوشته: 243285
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۲ام فروردین ۱۳۹۸
  • ۰
  • تحسین اقدام مردم زلزله‌زده سرپل ذهاب توسط بابک حمیدیان

  • حمیدیان شجاعت و جسارت را ارمغان بی‌بدیل حرفه بازیگری دانست و افزود: تحقیق و انجام سفر برای درک بهتر و تسلط بیشتر بر جهان نقش‌های گوناگون و آشنایی با قوم‌های مختلف موجب شده است تا میزان تحمل روزهای سخت و دشوار عرصه واقعی زندگی متعالی شود. لذا دکور و صحنه این برنامه که روایت‌گر عبور از پل زمستان و رسیدن به پل فروردین است، می‌تواند حاکی از تعالی روح و جسم انسان برای مقابله با سختی‌ها باشد.

    حمیدیان با اشاره به تجربیات خود از سفر به مناطق مختلف ایران بیان کرد: با سفر به مناطق وسیع این مرز و بوم و همنشینی با اقوام مختلف به آسانی میتوان مفاهیم مهمان نوازی و هنرمندی ایرانیان در طول تاریخ را برای خود تداعی کنیم. همان‌گونه که مردم زلزله‌زده سر پل ذهاب با وجود مشکلات عدیده، کمک‌های مردمی خود را به منطقه سیل‌زده آق‌قلا فرستادند. لذا این حجم از شرافت هم‌وطنان برای کمک به هم‌نوع خود نیازمند توجه و رسیدگی بیشتر مسئولان است.

    این بازیگر سینما در خصوص نوع جهان حرفه بازیگری اظهار کرد: این حرفه علاوه بر دنیای پر زرق و برق خود با غاری از تاریکی نیز مواجه است که همین امر در صورت کشف نشانه‌ها می‌تواند به عرضه ویژگی‌های مثبت در زندگی شخصی کمک کند.

    حمیدیان با بیان اینکه عرصه بازیگری جولانگاه و بستری برای تخلیه اضطراب‌ها و مصائب است، عنوان کرد: درک و اندیشه درباره استرس‌ها و مشکلات حوزه‌های مختلف برای تبیین بهتر در بازیگری باعث می‌شود که بازیگر حرفه‌ای با حجم وسیعی از مصائب و تشویش‌ها رو به رو شود. لذا یک بازیگر باید با ترکیب تجربه زندگی شخصی و حرفه‌ای خود به سرعت از این آشوب و دلهره عبور کند.

    حمیدیان با بیان اینکه سینمای ایران با وجود اسکارهای جهانی از نمونه‌های موفق تولید ملی ایران است، گفت: متاسفانه با وجود فتح مرزهای جهانی از سوی هنر سینما، آن گونه که باید در شأن و جایگاه این صنعت باشد، حمایتی صورت نگرفته است.لذا صنعت هنر کشور و ورزش‌هایی همچون والیبال و بسکتبال که قادر به کسب افتخارات جهانی هستند نیازمند توجه بیشتری از مسئولان می‌باشند.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=243285
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *