×
×

حکایت عادت کردن مردی به بوی مستراح

  • کد نوشته: 2431
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۶ام مرداد ۱۳۸۹
  • ۴۶ دیدگاه
  • امروز شنیدم در حاشیه جلسه علنی مجلس خبرنگاران صداوسیما به سراغ نمایندگان مخالف شجریان رفتن تا از اونها در حمایت از تصمیم سازمان صدا و سیما در کنار گذاشتن ربنای شجریان مصاحبه بگیرند. یکی از این نماینده ها گفته :صدای یک چوب خشک از صدای شجریان بهتر است! و دیگری نیز گفته :حالت مشمئز کننده […]

  • امروز شنیدم در حاشیه جلسه علنی مجلس خبرنگاران صداوسیما به سراغ نمایندگان مخالف شجریان رفتن تا از اونها در حمایت از تصمیم سازمان صدا و سیما در کنار گذاشتن ربنای شجریان مصاحبه بگیرند.
    یکی از این نماینده ها گفته :صدای یک چوب خشک از صدای شجریان بهتر است!
    و دیگری نیز گفته :حالت مشمئز کننده ای به من دست می دهد وقتی صدای ربنای او را می شنوم…!

    با شنیدن این اظهار نظرها یاد حکایتی افتادم…گویند مردی که کار و پیشه اش خالی کردن چاه مستراح بود روزی از سرای عطر فروشان میگذشت که ناگه غش کرد و از حال رفت…! مشک و عنبر اوردند و زیر بینی اش گرفتند که شاید بهوش اید اما نیامد…! عاقل مردی که میگذشت گفت این مرد عمری در چاه خلا گذرانده و عادت به بوی مشک و عنبر ندارد بروید قدری گه بیاورید زیر بینی اش بگیرید تا بهوش اید…! سر چوبی را در چاه خلا فرو بردند و اوردند زیر بینی ان مرد گرفتند و مرد چشمانش را گشود و به حال امد…! و تو خود بخوان حدیث مفصل از این حکایت…!!

    موسیقی ایرانیان- مطلبی که تا اینجا خواندید نوشته ی وبلاگ نویسی به نام مسعود مشهدی بود، اصل خبر را در ادامه می توانید مطالعه نمایید…

    به گزارش خبرنگار عصر ایران در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی خبرنگاران صداوسیما به سراغ نمایندگان مخالف شجریان رفتند تا از آنان در حمایت از تصمیم سازمان صدا و سیما در کنار گذاشتن ربنای شجریان مصاحبه بگیرند.

    البته برخی نمایندگان حاضر نشدند آنچه صداوسیما می پسندید را بگویند اما برخی دیگر با شدت تمام از این اقدام صداوسیما حمایت کردند.

    به عنوان مثال یکی از نمایندگان عضو فراکسیون انقلاب اسلامی برای اینکه اوج نفرتش از شجریان را به رخ بکشد به خبرنگار صدا وسیما گفت: صدای یک چوب خشک از صدای شجریان بهتر است!

    یکی دیگر از نمایندگان عضو این فراکسیون هم دراین باره گفت: من حالم از شنیدن ربنای این… به هم می خورد واقعا جای تاسف بود که ما سر سفره افطار مجبور بودیم صدای ربنای کسی را بشنویم که… و حالت مشمئز کننده ای به من دست می دهد وقتی صدای او را می شنوم.(بخش های نامناسب این اظهارات نقطه چین شده اند.)

    البته واقعاً مشخص نیست این سوژه از جانب چه کسی به خبرنگاران سیما داده شده بود ، هر چند که بعید است مدیریت ارشد سازمان به دنبال چنین مسائلی باشد.

    با این حال مشخص نیست که صداوسیما درنهایت اقدام به پخش دستاورد امروز خبرنگارانش در مجلس کند اما آنچه مسلم است عامه مردم نسبت به برخی افراد ، فارغ از گرایش های سیاسی احترام قائلند چه ما از آنان خوشمان بیاید و چه نیاید.

    https://musiceiranian.ir/?p=2431
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *