×
×

رضا صادقی: این صدا، صدای من نیست

  • کد نوشته: 2421
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۵ام مرداد ۱۳۸۹
  • ۴ دیدگاه
  • انتشار یک قطعه موسیقی رپ و تشابه صدای رضا صادقی با خواننده این قطعه باعث شد تا این هنرمند با وجود سکوت خبری، نامه ای سرگشاده به هوادارانش بنویسد. وی این نامه را برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داد: «در ابتدا و قبل از شروع هر کلامی باید اعلام کنم، به هیچ […]

  • انتشار یک قطعه موسیقی رپ و تشابه صدای رضا صادقی با خواننده این قطعه باعث شد تا این هنرمند با وجود سکوت خبری، نامه ای سرگشاده به هوادارانش بنویسد. وی این نامه را برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داد:

    «در ابتدا و قبل از شروع هر کلامی باید اعلام کنم، به هیچ وجه بابت تشابه صدایی خودم با خواننده این قطعه نارحت نبوده و نیستم. اما از این بابت که این قبیل مسائل با نام من تمام می شود ناراضی هستم و عذاب می کشم. در طول زندگی‌ام تشابه چهرهای زیادی با چهره خودم را یافته‌ام ولی تازگی‌ها صدا‌هایی می‌شنوم که بسیار شبیه صدای من است که باعث تعجب‌ام شده است. این سوال در ذهنم نقش بسته که به راستی من کیستم؟

    امیدوارم حداقل پدر من در آینده من را به فرزندی قبول کرده و به موجودیت من شک نکند. اگر این دوستان کاری را می‌سازند خواهش می‌کنم که با نام خودشان از کار بهره‌برداری کنند با وجود گذشت یک سال تمام از سکوت خبری‌ام که تا زمان انتشار آلبوم تازه‌ام ادامه دارد می‌خواهم که از موقعیت هنری من سوء استفاده نشود و من را وارد این بازی‌ها نکنند.

    در ضمن من به هیچ وجه مخالف با سبک رپ نبوده و نیستم. پیش‌تر بنا به دلایلی خاص قطعه‌ای را در این گونه موسیقیایی خوانده‌ام ولی در این سبک تا این لحظه ایده‌آل من به حساب نمی‌آید.

    در آخر از تمامی طرفدارانم خواهش می‌کنم هر صدایی را با دقت گوش کنند و صدای من را با دل و جان گوش بدهند چرا که تنها دراین صورت متوجه خواهند شد که این گونه قطعات از آن من نبوده و صدا، صدای من نیست….همین»

    ۲۴ مرداد ماه ۱۳۸۹
    رضا صادقی
    https://musiceiranian.ir/?p=2421
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *