×
×

بررسی شایعه توقف سه ماهه اعطای مجوز به متقاضیان برگزاری کنسرت ها

  • کد نوشته: 2392
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۱ام مرداد ۱۳۸۹
  • ۳ دیدگاه
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی اعلام کرد: بعد از بررسی درخواست اجرای کنسرتها در آذربایجان شرقی مجوزهای لازم برای اجرا صادر خواهد شد. علی داننده در گفتگو با خبرنگار مهر شایعه لغو تمامی کنسرتها در تبریز تا اطلاع ثانویه را بی اساس دانست و تاکید کرد: برنامه اجرای کنسرتها بررسی و پاسخ داده می […]

  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی اعلام کرد: بعد از بررسی درخواست اجرای کنسرتها در آذربایجان شرقی مجوزهای لازم برای اجرا صادر خواهد شد.
    علی داننده در گفتگو با خبرنگار مهر شایعه لغو تمامی کنسرتها در تبریز تا اطلاع ثانویه را بی اساس دانست و تاکید کرد: برنامه اجرای کنسرتها بررسی و پاسخ داده می شود.
    داننده خاطر نشان کرد: در خواستی وجود دارد که اجرایی به تعداد مخاطبان پنج الی ۱۰هزار نفری بود که اجرای چنین برنامه ای انتظامات خاصی را می طلبد، اما به دلیل نبود برنامه دقیق اجرا و برنامه ریزی مشخص به آینده موکول شد.
    وی ادامه داد: در رابطه با اجرای این برنامه باید با درخواست کننده به توافق برسیم و بعد از اعمال کمی تغییرات مسیر طبیعی خود را طی کرده و به موقع اجرا خواهد شد.
    داننده تاکید کرد: بحث لغو کردن کنسرتها دروغ است، مسیر طبیعی خود را طی کرده متناسب با قاعده و منطق و روال صدور مجوز نیز انجام خواهد شد.
    علی داننده به این سئوال که آیا شما لغو مجوز هر کنسرتی را در تبریز تکذیب می کنید پاسخ نداد.

    اظهار بی اطلاعی بیگی از دستور عدم برگزاری کنسرت ها در آذربایجان شرقی
    استاندار آذربایجان شرقی نیز از شایعه دستور یکی از مسئولان محلی مبنی بر توقف سه ماهه اعطای مجوز به متقاضیان برگزاری کنسرت ها در این استان اظهار بی اطلاعی کرد.
    احمد علیرضا بیگی با بیان اینکه نباید صدور مجوز برگزاری کنسرت متوقف شود، افزود:متوقف کردن انجام امور جاری جامعه به بهانه تسلط بر حوزه تحت مدیریت، اقدامی بی مفهوم، غیرمنطقی و نامعقول است.
    وی تاکید کرد: برای برگزاری کنسرت ها در آذربایجان شرقی هیچ مانعی وجود ندارد و اگرمشکلی هم احساس شود باید در شورای فرهنگ عمومی مطرح و تصمیم لازم در این شورا اتخاذ و اجرایی گردد.
    بیگی ضرورت برگزاری برنامه های شاد و نشاط آور از جمله اجرای کنسرت های موسیقی به ویژه در ایام متقارن با اعیاد اسلامی را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: کنسرت هایی که با موازین قانونی انطباق داشته باشد بدون هیچ محدودیتی قابل اجراست.

    https://musiceiranian.ir/?p=2392
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *