×
×

آلبوم جناب وتر از وحید مسعودی منتشر شد

  • کد نوشته: 235971
  • حمیده موسوی
  • جمعه, ۱۷ام اسفند ۱۳۹۷
  • ۰
  • آلبوم جنابِ وتر، تازه ترین اثر از وحید مسعودی است که در فضایی از موسیقی کلاسیک ایرانی و در قالب ۸ قطعه به عناوین «افندی»، «همچنین»، «هله»، «خراب آباد»، «ترنم»، «اشراق»، «علامات مستان» و «مخمس» اجرا شده است.

    آلبوم جناب وتر از وحید مسعودی منتشر شد
  • آلبوم جناب وتر ساخته وحید مسعودی، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری آواسازان ققنوس، منتشر شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم جنابِ وتر، تازه ترین اثر از وحید مسعودی است که در فضایی از موسیقی کلاسیک ایرانی و در قالب ۸ قطعه به عناوین «افندی»، «همچنین»، «هله»، «خراب آباد»، «ترنم»، «اشراق»، «علامات مستان» و «مخمس» با اشعاری غالبا از مولانا، به اجرا در آمده است.

    مجموعه ای از سازهای تنبور، عود، کمانچه و کوبه‌ای، با آنسامبلی ویژه در این اثر نواخته شده و آهنگسازی و شیوه برخورد با اشعار که غالبا عرفانی هستند؛ حال هوای موسیقی عثمانی را دارد. استفاده از ترنمات مثل نام تصنیف اول که یکی از ترنمات ترکی است، در کنار اوزان ایقاعی و صدای ساز بندیر همگی عناصر موسیقی عثمانی به کار گرفته شده در این اثر هستند. ساناز صادقیان نژاد، فرهود اسدی کاوان، رضا صوفی و سارا فطرس نوازندگان حاضر در این کار بوده‌اند.

    شایان ذکر است که آلبوم جناب وتر از وحید مسعودی، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری آواسازان ققنوس راهی بازار شد و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=235971
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *