×
×

خسرو احمدی: کودکان دهه ۹۰ هم از «النگ و دولنگ» تعریف می‌کنند

  • کد نوشته: 235522
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۴ام اسفند ۱۳۹۷
  • ۰
  • خسرو احمدی: کودکان دهه ۹۰ هم از «النگ و دولنگ» تعریف می‌کنند

  • خسرو احمدی معتقد است که دلیل استقبال از برنامه‌های کودک دهه ۶۰ مانند «النگ دولنگ» این بوده است که آن‌ها عمیق‌تر به نسلی که در حال پرورش بودند نگاه کرده و توجه بیشتری به آن‌ها داشتند.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خسرو احمدی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون که سابقه اجرای برنامه های کودک خاطره انگیزی چون «النگ و دولنگ» را در کارنامه دارد، این روزها با نمایش «زهرماری» به کارگردانی علی احمدی در تماشاخانه ملک روی صحنه می رود. او به بهانه اجرای این نمایش مهمان کافه خبر بود.

    احمدی که با برنامه‌های تلویزیونی مانند «النگ و دولنگ» برای بسیاری از متولدین دهه ۶۰ و ۷۰ خاطره سازی کرده است، در بخش از گفت و گو در کافه خبر درباره اینکه کودکان امروزی دیگر مانند گذشته با برنامه‌های تلویزیونی ارتباط برقرار نمی‌کنند، گفت: «به نظرم آن زمان یک مقدار محدودتر بود و دو کانال یک و دو بیشتر نبود، الان آنقدر دنیا وسیع شده و با زدن هر دکمه‌ای می‌توانیم به آن سر دنیا برویم و برگردیم. به همین دلیل شاید این ارتباط کمرنگ‌تر احساس می‌شود.»

    او افزود: «یکسری اتفاقات دیگر نیز رخ داده، حس من این است که آن زمان ما یک مقدار عمیق‌تر نگاه می‌کردیم و توجه‌مان به نسلی که در حال پرورش بود بیشتر بود. همچنین بر تربیت آدم‌هایی که وارد حرفه ما یا هر حرفه دیگری در کشور می‌شدند بسیار تاکید داشتیم. الان هم هست نه اینکه نباشد اما حس من این است که به دلیل وسعت جهان تفکرها شاید جمع و جور نمی‌شود که بر یک هدف متمرکز باشند.»

    این بازیگر درباره ارتباط برخی از کودکان امروزی با برنامه‌های قدیمی نیز بیان کرد: «بله گاهی که فیلم یا تصویری از «النگ و دولنگ» را در اینستاگرام می‌گذارند، کاربران کامنت‌های زیادی می‌فرستند و حتی کودکان دهه نودی نیز می‌نویسند که ما شنیده و دیده‌ایم که چقدر خوب بوده است. همچنین دهه ۶۰ و هفتادی ها نیز می‌نویسند که چقدر خوب بود این برنامه و خاطراتمان زنده شد. فکر می‌کنم دلیلش همان نگاه و توجه عمیق‌تری بود که داشتیم.»

     

    https://musiceiranian.ir/?p=235522
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *