×
×

در آیین افتتاحیه هفته هنر مازندران صورت گرفت

  • کد نوشته: 23415
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۶ام مهر ۱۳۹۱
  • ۰
  •  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه هفته هنر استان مازندران که در تهران برگزار شد، از سیدعبدالحسین مختاباد و داوود رشیدی تجلیل کرد. مراسم افتتاحیه هفته هنر استان مازندران با حضور سید‌محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید شاه‌آبادی معاون امور هنری وزارت ارشاد و همچنین استاندار و نمایندگان مازندران و دیگر مسئولان این استان […]

  •  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه هفته هنر استان مازندران که در تهران برگزار شد، از سیدعبدالحسین مختاباد و داوود رشیدی تجلیل کرد.

    مراسم افتتاحیه هفته هنر استان مازندران با حضور سید‌محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید شاه‌آبادی معاون امور هنری وزارت ارشاد و همچنین استاندار و نمایندگان مازندران و دیگر مسئولان این استان به همراه هنرمندان کشور شب گذشته در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

    هرمز شجاعی مهر از مجریان مطرح مازندرانی تلویزیون اجرای این برنامه را بر عهده داشت.

    امیری‌خوانی عبدالحسین مختاباد هنرمند مازندرانی از دیگر برنامه‌های این مراسم افتتاحیه بود که در کنار اجرای نمایش آیینی استقبال مخاطبان را به همراه داشت.

    همچنین در مراسم افتتاحیه هفته هنر مازندران از ۱۲ هنرمند شناخته شده این استان از جمله داوود رشیدی، سیدعبدالحسین مختاباد، علی عمرانی، سیداحمد طاهرپور، حسین طوسی، علی‌اصغر جهانگیری، یونس خانلرزاده و منوچهر ستوده تجلیل شد.

    هفته هنر مازندران تا ۱۹ مهر‌ماه جاری در کاخ نیاوران تهران ادامه خواهد داشت.

    https://musiceiranian.ir/?p=23415
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *