×
×

کنسرت گروه «تخت جمشید» برگزار می شود

  • کد نوشته: 23256
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۱ام مهر ۱۳۹۱
  • ۰
  • کنسرت ارکستر تخت جمشید در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

    کنسرت گروه «تخت جمشید» برگزار می شود
  • موسیقی ایرانیان: کنسرت ارکستر تخت جمشید در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

    بیژن کامکار که به عنوان خواننده در کنسرت گروه «تخت جمشید» این گروه را در برنامه جدیدش همراهی خواهد کرد، درباره دلایل این حضور گفت : «من وارد دوران پیری شده ام و دوست دارم باز هم آن انرژی دوران جوانی ام را دوباره تجربه کنم. کار این گروه محصول تفکرات یک عده جوان خوش ذوق است و من از بودن با آنها لذت می برم.»

    این هنرمند همچنین با انتقاد از عدم حمایت مسئولین فرهنگی از آثار فاخر بازار موسیقی ادامه داد:« وقتی من صد سال از زندگی خود را صرف مبارزه با جریان یا روندی اشتباه می کنم و بعد از این همه سال بالاخره به این نتیجه می رسم که در برابر جریان قدرتمند تر، بازنده ای بیش نیستم، خوب طبیعی است که من هم کم می آورم. من هم مایوس می شوم. وقتی که مسئولین بی کفایت فرهنگی ، هیچ حمایت درستی از هنرمندان این مرز و بوم انجام نمی دهند، به هر حال هنرمند هم چاره ای جز قبول شکست ندارد و بالاخره یک جایی کوتاه می آید. چون محکوم است به زندگی کردن، برای پول در آوردن و امرار معاش وارد بحثی به نام سرخوردگی می شود. متاسفانه هنرمندان این عرصه از این طریق گذران زندگی می کنند و اینطور نیست که صرفا برای انتقال حس، موسیقی کار کنند.»

    گفتنی ست گروه «تخت جمشید» ۱۳ مهر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد.

    در این کنسرت پدرام درخشانی قطعات را ساخته و تنظیم کرده و «مسعود حبیبی» وظیفه رهبری ارکستر را بر عهده دارد. «سعید نجاران» سرپرست گروه بوده و نوازنده های سرشناسی چون علیرضا میر آقا، حسین شریفی، علی جعفری، میلاد درخشانی و …در این برنامه حضور دارند.

    https://musiceiranian.ir/?p=23256
       
    برچسب ها بیژن کامکار

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *