×
×

پیش فروش آلبوم نگاه آسمانی با صدای سالار عقیلی آغاز شد

  • کد نوشته: 229497
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۲۲ام بهمن ۱۳۹۷
  • ۰
  • آلبوم نگاه آسمانی، ساخته ناصر ایزدی، با اجرای ارکستر ملی مهر و آواز سالار عقیلی، اوایل اسفند ماه ۱۳۹۷ به بازار موسیقی عرضه خواهد شد.

    پیش فروش آلبوم نگاه آسمانی با صدای سالار عقیلی آغاز شد
  • پیش فروش آلبوم نگاه آسمانی به آهنگسازی ناصر ایزدی و آواز سالار عقیلی آغاز شد. این آلبوم از سوی مؤسسه رادنو اندیش تولید شده و خرید اینترنتی آن از طریق سایت بیپ تونز آنلاین و قانونی امکان پذیر است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»،  آلبوم نگاه آسمانی ساخته ناصر ایزدی، با اجرای ارکستر ملی مهر و آواز سالار عقیلی، اوایل اسفند ماه ۱۳۹۷ به بازار موسیقی عرضه خواهد شد.

    یک قطعه از این آلبوم تحت عنوان «درختِ تر»، به عنوان ادای احترامی به هنرمندان بزرگ و خالقان «در کوچه سار شب»؛ زنده یاد محمدرضا لطفی، ه.ا.سایه، محمدرضا شجریان و فریدون شهبازیان در قالب یک کلیپ تصویری تولید شده است. از این رو ارکستر ملی مهر در اجرای این اثر ابتدا قسمتی از مقدمه و یک بیت شعر از آهنگ «در کوچه سار شب» را که دقیقا بازسازی شده است، با صدای سالار عقیلی، اجرا و سپس آهنگ «درختِ تر» را که بر روی شعر ماندگار زنده یاد سیاوش کسرایی ساخته شده، به گوش مخاطب می‌رساند.

    سیاوش کسرایی با سرودن شعر «درخت تر» به استقبال «در کوچه سار شب» سروده ه.ا.سایه رفته است.

    شایان ذکر است که پیش فروش آلبوم نگاه آسمانی به آهنگسازی ناصر ایزدی و خوانندگی سالار عقیلی، هم اکنون بر سایت بیپ تونز بارگذاری شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=229497
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *