×
×

وقتی امیر حاج‌رضایی روزنامه ۵۱ سال پیش را به تماشاگران «تختی»‌ نشان داد

  • کد نوشته: 229472
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۲ام بهمن ۱۳۹۷
  • ۰
  • وقتی امیر حاج‌رضایی روزنامه ۵۱ سال پیش را به تماشاگران «تختی»‌ نشان داد

  • به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «غلامرضا تختی» ساخته بهرام توکلی با حضور بازیگران این فیلم و چهره های شناخته شده عرصه هنر در پردیس سینمایی چارسو نمایش داده شد. در مراسم معرفی این فیلم، کارگردان و تهیه کننده این فیلم حضور نداشتند و محمد معتمدی؛ خواننده تیتراژ این فیلم سینمایی، به نیابت از کارگردان و تهیه کننده این فیلم روی صحنه حاضر شد و ضمن خوشامدگویی به حضار و تماشاگران فیلم گفت: امیدوارم زحماتی که در پیش تولید، ساخت و بخش تحقیقات این فیلم کشیده شده نتیجه دهد و فیلم مورد قبول مخاطبان قرار گیرد. او درباره نحوه همکاری خود با تولیدکنندگان این فیلم گفت در ساخت موسیقی تیتراژ این فیلم حضور داشتم و از این موضوع خوشحالم.

    ماهور الوند، یکی از بازیگران این فیلم ضمن خیرمقدم به مخاطبان از اینکه فیلم را همراه تماشاگران در پردیس سینمایی چارسو تماشا می کند ابراز خشنودی کرد و گفت من در این فیلم، حضور کوچکی داشتم اما تجربه فوق العاده ای برایم بود.

    امیر حاج رضایی کارشناس و مفسر فوتبال که برای تماشای فیلم غلامرضا تختی در پردیس سینمایی چارسو حضور یافته بود در مراسم معرفی این فیلم، بریده روزنامه ای را به مخاطبان نشان داد و گفت این روزنامه مربوط به پنجاه و یک سال پیش و زمان مرگ تختی است. او شعری را که به مناسبت مرگ جهان پهلوان تختی در روزنامه منتشر شده بود برای حضار قرائت کرد.

    در پایان، بازیگران دوران مختلف زندگی تختی، علیرضا گودرزی، شاهرخ شهبازی و محسن تختی اظهار امیدواری کردند که بینندگان از تماشای این فیلم رضایت داشته باشند. بر اساس این گزارش علی ربیعی، وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در پردیس چارسو به تماشای فیلم سینمایی غلامرضا تختی نشست.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=229472
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *