×
×

آهنگ جدید سینا شعبانخانی با نام هیس را دانلود کنید

  • کد نوشته: 227562
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۱۵ام بهمن ۱۳۹۷
  • ۰
  • سینا شعبانخانی، خواننده شناخته شده موسیقی پاپ، تازه ترین اثر خود را در قالب تک آهنگی تحت عنوان «هیس» در اختیار مخاطبان قرار داده است که این اثر با آهنگسازی و ترانه سرایی دارا به اجرا در آمده و تنظیم آن را کیان دارات بر عهده داشته است.

    آهنگ جدید سینا شعبانخانی با نام هیس را دانلود کنید
  • تک آهنگ «هیس» به آهنگسازی دارا و خوانندگی سینا شعبانخانی، پس از دریافت مجوز ارشاد منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، سینا شعبانخانی، خواننده شناخته شده موسیقی پاپ، تازه ترین اثر خود را در قالب تک آهنگی تحت عنوان «هیس» در اختیار مخاطبان قرار داده است که این اثر با آهنگسازی و ترانه سرایی دارا به اجرا در آمده و تنظیم آن را کیان دارات بر عهده داشته است.

    کیان دارات همچنین با نوازندگی عود و بِیس و میلاد غیناقی با نوازندگی سینت سایزر، در نواختن قطعه هنرنمایی داشته و محمد فلاحی (میکس و مستر)، مرتضی محمدی (عکس)، محمد نعیمی (طراحی) و مؤسسه ماهو (ناشر)، دیگر عوامل تولید اثر هستند.

    با صدای شعبانخانی پیش از این، تک آهنگ های دیگری چون «هولم نکن»، «رنگ سال»، «ای یار» و …به انتشار رسیده اند.

    شایان ذکر است که تک آهنگ «هیس» به آهنگسازی دارا و خوانندگی سینا شعبانخانی، هم اکنون آماده شنیدن است و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از «موسیقی ایرانیان» شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایند.

    آنلاین بشنوید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=227562
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *